سامسونگ و انتشار تیزری جدید و واضح از گلکسی‌ اس 6

اگر خبرهای قبلی تک نیوز درمورد گلکسی اس 6 سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که سامسونگ طی سرنخ هایی، تا زمان رونمایی رسمی از پرچمدار جدید خود، گوشه هایی از اسرار این گوشی را فاش کرده است. ساعاتی پیش نیز سامسونگ طی تیزری 45 ثانیه ای گوشه ای دیگر از پرچمدار جدید خود گلکسی […]

اگر خبرهای قبلی تک نیوز درمورد گلکسی اس 6 سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که سامسونگ طی سرنخ هایی، تا زمان رونمایی رسمی از پرچمدار جدید خود، گوشه هایی از اسرار این گوشی را فاش کرده است.

ساعاتی پیش نیز سامسونگ طی تیزری 45 ثانیه ای گوشه ای دیگر از پرچمدار جدید خود گلکسی اس 6، را فاش نمود. تفاوت اصلی این تیزر با کلیپ های قبلی سامسونگ در آشکار نمودن خود گوشی بصورتی واضحتر، جلوی چشم منتظران و طرفداران این گوشی بود.

با بررسی و نگاهی عمیق به این کلیپ ویدئویی متوجه میشویم که گلکسی اس 6 سامسونگ از بدنه ای تمام فلزی و براق تشکیل شده است. همچنین خمیدگی در این تیزر به وضوح دیده می شود و بعضی از وبسایت ها منشا آن را از گلکسی اس 6 اِج میدانند.

همچنین طی نمایش این تیزر می توان به وجود رنگ های مختلف برای این گوشی یا وجود رگه هایی در زمینه آن اشاره کرد.

در ثانیه 38ام این کلیپ گلکسی اس 6 با گوشه های گرد دیده می شود.

همچنین از صدای پخش شده در این کلیپ می توان به استریو بودن بلندگوهای این گوشی پی برد.

باهم این کلیپ ویدئویی را تماشا می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/uaMcJ[/aparat]

پس باتوجه به تمامی اطلاعات فاش شده انتظار داریم گلکسی اس 6 سامسونگ در روز رونمایی خود در دهم اسفند ماه، با بدنه ای تمام فلزی، پردازنده قدرتمند، دوربین یا کاراییِ بهیود یافته، شارژ بی سیم و به احتمال زیاد بلندگوهای استریو معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال