Spotify در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد

در حالی که هر روز به رقابت میان سرویس‌ دهنده‌های استریم‌ آنلاین موسیقی افزوده می‌شود، اسپاتیفای همچنان به عنوان بهترین سرویس دهنده‌‌ به حساب می‌آید چرا که این شرکت امروز اعلام کرد که تعداد کاربران فعالش به 100 میلیون نفر رسیده است. طبیعتا بسیاری از کاربران فعال این شرکت، از سرویس رایگان آن استفاده می‌کنند […]

در حالی که هر روز به رقابت میان سرویس‌ دهنده‌های استریم‌ آنلاین موسیقی افزوده می‌شود، اسپاتیفای همچنان به عنوان بهترین سرویس دهنده‌‌ به حساب می‌آید چرا که این شرکت امروز اعلام کرد که تعداد کاربران فعالش به 100 میلیون نفر رسیده است. طبیعتا بسیاری از کاربران فعال این شرکت، از سرویس رایگان آن استفاده می‌کنند و به گفته‌ی اسپاتیفای، این شرکت، 30 میلیون کاربر ویژه دارد که به طور ماهیانه برای استفاده از این سرویس، مبلغی را پرداخت می‌کنند.

احتمالا اسپاتیفای طی سال‌های‌ آینده همچنان بتواند به عنوان بهترین سرویس دهنده‌ی استریم آنلاین موسیقی فعالیت کند. مهم‌ترین رقیب این شرکت از لحاظ آمار و ارقام شرکت Pandora بوده که بعد از گذشت چند ماه، همچنان تعداد کاربران فعالش 80 میلیون نفر است. به‌هر‌حال اسپاتیفای شاید رقیبان جدی‌تری هم داشته باشد که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها اپل و آمازون هستند.

براساس شنیده‌های گذشته، آمازون حدود 46 میلیون کاربر فعال دارد که تمامی آن‌ها با استفاده از سرویس Prime این شرکت، جز مشترکین ویژه به حساب می‌آیند. اپل که جز شرکت‌های تازه‌ وارد در این زمینه است و تنها یک سال از احداث سرویس استریم موسیقی این شرکت بیشتر نمی‌گذرد هم اعلام کرده که حدودا 15 میلیون کاربر فعال اشتراکی دارد. پس به نظر می‌رسد فعلا اسپاتیفای رقیبی جدی‌ را پیش‌روی خود نمی‌بیند اما این شرکت باید برای افزایش تعداد کاربران ویژه‌ی خود تلاش بیشتری را انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال