روزانه 100 میلیون تماس صوتی توسط واتس‌اپ برقرار می‌شود

بعد از آزمایش‎های فراوان و ارائه‎ی محدود نسخه‎های بتا، در نهایت در تاریخ فروردین 1394 امکان برقراری تماس صوتی برای تمامی کاربران اندرویدی در اپلیکیشن پیام‎رسانی WhatsApp فراهم شد و به دنبال آن، حدود یک ماه بعد، این قابلیت جدید به نسخه‎ی iOS آن نیز اضافه شد. حالا مشخص شده است که این تصمیم موفقیت […]

بعد از آزمایش‎های فراوان و ارائه‎ی محدود نسخه‎های بتا، در نهایت در تاریخ فروردین 1394 امکان برقراری تماس صوتی برای تمامی کاربران اندرویدی در اپلیکیشن پیام‎رسانی WhatsApp فراهم شد و به دنبال آن، حدود یک ماه بعد، این قابلیت جدید به نسخه‎ی iOS آن نیز اضافه شد.

حالا مشخص شده است که این تصمیم موفقیت کاملا زیادی برای این اپلیکیشن به همراه آورده است. به همین دلیل، در حال حاضر یعنی 1 سال و 3 ماه بعد از عرضه‎ی این قابلیت، این سرویس پیام‎رسانی که فیس‎بوک مالک آن است آمار شگفت‎انگیزی در این رابطه منتشر کرده است.

همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، کاربران واتس‎اپ در حال حاضر روزانه بیش از 100 میلیون تماس صوتی با این اپلیکیشن برقرار می‎کنند. یعنی این اپلیکیشن قادر است که بیش از 1000 تماس را در هر ثانیه، هر روز به صورت 24 ساعته، مدیریت کند. این شرکت می‎گوید که تحت تاثیر پاسخی که این قابلیت دریافت کرده، قرار گرفته و متعهد شده است که در ماه‎های بعدی کیفیت آن را حتی بهتر کند. اپلیکیشن WhatsApp نسبت به رسیدن به اهداف بزرگ و دست‎یابی به آمار قابل‎توجه بیگانه نیست، چون همین اسفندماه بود که تعداد کاربران فعال آن از 1 میلیارد نفر عبور کرده و به باشگاه یک میلیاردی‌ها پیوست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال