مدل ۲۰۱۷ خودروی جنسیس G80 رونمایی شد

بر اساس اخبار منتشر شده، ظاهرا به‌تازگی شرکت کره‌ای هیوندای، از نسل جدید خودروی جنسیس با نام Genesis G80 2017 در کره جنوبی، پیش از معرفی رسمی این خودرو در مراسم سال آینده استرالیا، رونمایی نموده است. این خودرو جدید که البته نام آن نیز تغییراتی را در خود داشته، قرار است از سال آینده به عنوان […]

بر اساس اخبار منتشر شده، ظاهرا به‌تازگی شرکت کره‌ای هیوندای، از نسل جدید خودروی جنسیس با نام Genesis G80 2017 در کره جنوبی، پیش از معرفی رسمی این خودرو در مراسم سال آینده استرالیا، رونمایی نموده است. این خودرو جدید که البته نام آن نیز تغییراتی را در خود داشته، قرار است از سال آینده به عنوان اولین خودرو از محصولات خانواده‌ی جنسیس، وارد بازار کشور استرالیا گردد.

علاوه بر اینکه خودروی جدید G80 که ظاهر آن تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به گذشته را به خود دیده است، مدیران از موتور بنزینی 3.3 لیتری و بنزینی این خودرو نیز رونمایی نموده‌اند که مخصوص مدل G80 Sport است و قدرت بالاتری را نسبت به نسخه‌های دیگر دارد.

genesis_g80_sport-02

البته معرفی شدن خودروی Genesis G80 بدون دلیل نبوده و سازندگان اعلام کرده‌اند که مدل قدرتمندتر این خودرو یعنی Genesis G90 که قرار است در ماه دسامبر از آن رونمایی شود، با برخورداری از همین موتور قدرتمند، می‌تواند نیروی 272 کیلووات ساعتی و گشتاور 509 نیوتون بر متری را در اختیار کاربران قرار دهد.

genesis_g80_sport-live-04

هر چند هنوز هیوندای ارقام مربوط به قدرت و عملکرد در خودروی Genesis G80 را اعلام نکرده، اما شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت خودروی Genesis G90 چیزی در حدود 6.2 ثانیه اعلام شده است.

همچنین خودروی Genesis G90 قرار است در مدل‌های مختلفی عرضه گردد که یکی از این مدل‌ها با موتور قدرتمند و حجیم 5.0 لیتری V8، می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 5.7 ثانیه کاهش دهد. در نتیجه خودروی Genesis G80 نیز احتمالا عملکردی مشابه با همین خودرو خواهد داشت.

genesis_g80_sport-live-01

هیوندای اعلام کرده که به زودی و در مراسمی خبری، اطلاعات بسیار بیشتری از این محصولات را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هنوز اطلاعات زیادی همچون قدرت موتورها، حداکثر سرعت، سیستم‌های به کار رفته و تکنولوژی‌ها وجود دارد که مدیران به آنها هیچ اشاره‌ای نداشته‌اند و احتمالا در آینده و همزمان با معرفی شدن خودروی Genesis G90 در ماه دسامبر، این اطلاعات در اختیار مدیران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال