آلکاتل هدست واقعیت مجازی خود با نام Vision را معرفی کرد

شرکت آلکاتل با یک محصول بسیار جالب، پای در دنیای واقیعت مجازی گذاشته است. این محصول جدید که با نام Vision شناخته می‌شود یک هدست واقعیت مجازی مستقل است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. اما در مورد نوع کارکرد این محصول جدید باید گفت که ویژن با دیگر رقبای خود کاملا فرق دارد. در […]

شرکت آلکاتل با یک محصول بسیار جالب، پای در دنیای واقیعت مجازی گذاشته است. این محصول جدید که با نام Vision شناخته می‌شود یک هدست واقعیت مجازی مستقل است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. اما در مورد نوع کارکرد این محصول جدید باید گفت که ویژن با دیگر رقبای خود کاملا فرق دارد. در حقیقت این هدست کاملا مستقل از گوشی هوشمند بوده و از این رو نیازی به قرار دادن تلفن هوشمند در درون آن نیست.

هدست ویژن آلکاتل دارای دو نمایشگر 3.8 اینچی از نوع امولد با دقت 1080×1020 پیکسل بوده و از طرفی به دلیل قرار نگرفتن گوشی هوشمند، دارای سخت افزار مجزایی در درون خود می‌باشد. مشخصات فنی این دسته از سخت افزار شامل یک تراشه هشت هسته‌ای به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی و میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. وای‌فای به همراه بلوتوث و همچنین پشتیبانی از LTE و سنسور‌های شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج به همراه ژیروسکوپ و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت از دیگر موارد قابل اشاره به حساب خواهند آمد. با استفاده از این باتری کاربر می‌تواند به مدت سه ساعت ممتد به کار با این هدست جدید بپردازد.

به منظور ایجاد تراز وزنی مناسب و همچنین عدم سنگین بودن بخش جلویی دستگاه، باتری آن که بخش و قطعه سنگین‌تری به حساب می‌آید در قسمتی دورتر به بخش پشتی سر کاربر منتقل شده است. با استفاده از هدست ویژن آلکاتل می‌توانید زاویه دید 120 درجه‌ای را تجربه کرده و از طرفی میزان تاخیر در پاسخگویی آن نیز برابر با 17 میلی ثانیه می‌باشد. علاوه بر آن جالب است بدانید که این هدست برای افراد نزدیک‌بین نیز مناسب بوده و به همین دلیل به سادگی با چشمان این دسته از کاربران نیز تطابق پیدا خواهد کرد. در نهایت این دسته از کاربران به منظور کار کردن با این هدست نیازی به استفاده از عینک یا لنز چشمی خاصی نخواهند داشت.

زمانی که این محصول جدید در اوایل سال 2017 میلادی به طور رسمی معرفی شود با قیمت 499 تا 599 یورو به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز قیمت دقیق این محصول مشخص نیست. از طرفی هنوز تا زمان عرضه آن زمان بسیار زیادی باقی مانده است و به همین دلیل می‌توانیم تا آن تاریخ اطلاعات بسیار بیشتری را از آن به دست آوریم.

Alcatel Vision (2)

علاوه بر آن شرکت آلکاتل در مراسم رسمی خود از یک دوربین 360 درجه نیز رونمایی به عمل آورد. این محصول به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند کار خواهد کرد و در واقع به گوشی متصل خواهد شد. البته هنوز به طور دقیق معلوم نیست که آیا این محصول با گوشی‌های هوشمند دیگری از شرکت آلکاتل نیز کار خواهد کرد یا نه. این محصول در دو طراحی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. یکی از آنها دارای طراحی دوار بوده و دیگر مکعبی شکل است. در درون این محصول لنزی فیش‌آی با زاویه دید 210 درجه قرار داده شده است. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه و یا قیمت این محصول که 360 Camera خوانده می‌شود، در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال