زمان عرضه‌ی ویندوز 10 به صورت اتفاقی توسط مدیر عامل اجرایی AMD لو رفت!

در مدتی که همه از ویندوز 10 صحبت می‌کنند، مایکروسافت هنوز هم زمان عرضه‌ی نسل جدید سیسیتم‌عامل خود را اعلام نکرده و تنها به گفتن جمله‌ی “تابستان پیش رو” بسنده کرده است. اما به نظر می‌رسد این سورپرایز مایکروسافت توسط مدیر عامل اجرایی شرکت AMD، آقای Lisa Su، لو رفته و زمان عرضه‌ی آن را پایان جولای، […]

در مدتی که همه از ویندوز 10 صحبت می‌کنند، مایکروسافت هنوز هم زمان عرضه‌ی نسل جدید سیسیتم‌عامل خود را اعلام نکرده و تنها به گفتن جمله‌ی “تابستان پیش رو” بسنده کرده است. اما به نظر می‌رسد این سورپرایز مایکروسافت توسط مدیر عامل اجرایی شرکت AMD، آقای Lisa Su، لو رفته و زمان عرضه‌ی آن را پایان جولای، اعلام کرده است.

این صحبت در پاسخ به سوالات و برنامه‌های آینده AMD پرسیده شده بود که آقای Su صراحتا اعلام نمود که ویندوز 10، اواخر ماه جولای عرضه و پیش از آغاز فصل پاییز، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دلیل عرضه‌ی این سیستم‌عامل پیش از اینکه وارد فصل پاییز شویم نیز احتمالا آماده‌سازی محصولات جدید و مجهز شدن آنها برای ورود به مدرسه می‌باشد چرا که در مدارس کشورهای بسیار زیادی، از کروم‌بوک‌ها و لپتاپ‌های ارزان‌قیمت استفاده می‌شود.

البته ماه ژولای نیز چندان دور نیست و اگر این تاریخ درست باشد، تنها 3 ماه دیگر باید منتظر نسل جدید ویندوز باشیم. از آنجایی که پیشتر نیز شاهد نسخه‌های پیش‌نمایش و آزمایشی از این سیستم‌عامل بودیم، به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت کار سختی را جهت انجام بهینه‌سازی‌های نهایی، پیش رو داشته باشد.

با این‌حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا ویندوز 10 به همان اندازه که اعلام شده، بزرگ خواهد بود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال