این‌ها تمامی گوشی‌هایی هستند که  اندروید 6.0 مارشمالو  را دریافت خواهند کرد

عرضه آخرین نسخه از پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشمالو، از این هفته آغاز خواهد شد و احتمالاً به دنبال این هستید که ببینید آیا گوشی شما این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد یا خیر! بر اساس گزارش منتشرشده در سایت LifeHacker، لیست گوشی‌هایی که تأیید شده اندروید 6 را دریافت خواهند کرد را در […]

عرضه آخرین نسخه از پلتفرم محبوب گوگل، اندروید 6 مارشمالو، از این هفته آغاز خواهد شد و احتمالاً به دنبال این هستید که ببینید آیا گوشی شما این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد یا خیر! بر اساس گزارش منتشرشده در سایت LifeHacker، لیست گوشی‌هایی که تأیید شده اندروید 6 را دریافت خواهند کرد را در ادامه آورده‌ایم. در این میان برخی از گوشی‌ها هستند که دریافت اندروید 6 هنوز برایشان تأیید نگشته؛ اما بر اساس سال ساخت و میزان محبوبیت‌ آن‌ها انتظار می‌رود که به‌زودی آن را دریافت کنند.

گوشی‌های هوشمند تأیید شده عبارت‌اند از:

گوگل: نکسوس 5، نکسوس 6، نکسوس 7 (نسخه 2013)، نکسوس 9 و نکسوس پلیر

خبر بد برای کاربران نکسوس 4 این است که این گوشی دیگر این به‌روزرسانی را دریافت نخواهد کرد.

اچ‌تی‌سی: دو گوشی One M9 و M8 تا پایان سال جاری اندروید 6 را دریافت خواهند کرد و این در حالی است که One M7 دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، شامل: One m9+، One E9، One ME، One E8، One M8 EYE، Butterfly 3، Desire 826، Desire 820 و Desire 816 هستند.

موتورولا: Moto X Pure Edition، Moto X Style، Moto X Play، Moto G، Moto X 2014، Moto G 2014، DROID Turbo، Moto MAXX و Moto Turbo.

 

همچنین گوشی‌های تأیید نشده‌ای که مشخصاً بعدها این به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد عبارت‌اند از:

سامسونگ: گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس

جای تعجب نخواهد بود اگر دو گوشی سالخورده گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 5 هم نیز این آپدیت را دریافت کنند.

ال‌جی: دو پرچم‌دار ال‌جی که شانس اول این شرکت برای دریافت اندروید 6 هستند، جی 4 و جی 3‌اند که کاربران زیادی هم دارند. این دو دستگاه، تنها گوشی‌های هستند که از عرضه اندروید 6 برای آن‌ها اطمینان داریم و فعلاً تا زمان عرضه رسمی ال‌جی باید منتظر ماند تا پیرامون سایر گوشی‌های این شرکت اطلاعاتی را دریافت کنیم.

شایان ذکر است که با وجود این مسئله که دریافت اندروید 6 برای گوشی‌های که در بالا عنوان کردیم، تأیید شده است، دلیل بر این نخواهد که خیلی زود آن را دریافت کنند؛ چرا که آماده‌سازی یک بسته نرم‌افزاری جدید برای تعدادی از محصولات یک شرکت، قطعاً کار زمان‌بری بوده و نیازمند کار زیاد است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال