اپلیکیشن‌های اندرویدی به‌زودی به کروم‌بوک‌های R11 و Pixel ایسر خواهند آمد

گوگل اخیرا پشتیبانی کامل از اپلیکیشن‎های اندرویدی را بر روی سیستم‎عامل کروم اضافه کرده است، در نتیجه حالا در کروم‎بوک‎ها می‎توان به پلی‎استور به همراه کتابخانه‎ی کامل آن از اپلیکیشن‎ها و بازی‎ها دسترسی داشت. شاید فکر کرده بودید که این پشتیبانی فورا در تمامی کروم‎بوک‎ها اجرا خواهد شد ولی اینطوری هم نیست. فعلا، تنها Chromebook […]

گوگل اخیرا پشتیبانی کامل از اپلیکیشن‎های اندرویدی را بر روی سیستم‎عامل کروم اضافه کرده است، در نتیجه حالا در کروم‎بوک‎ها می‎توان به پلی‎استور به همراه کتابخانه‎ی کامل آن از اپلیکیشن‎ها و بازی‎ها دسترسی داشت.

شاید فکر کرده بودید که این پشتیبانی فورا در تمامی کروم‎بوک‎ها اجرا خواهد شد ولی اینطوری هم نیست. فعلا، تنها Chromebook Flip ایسوس پشتیبانی از اپلیکیشن‎های اندرویدی را دریافت کرده است. ولی گوگل حالا اعلام کرده که دو مدل بیشتر نیز در طی این ماه و ماه آینده این قابلیت را دریافت خواهند کرد. این کروم‎ها بوک‎ها Chromebook R11 / C738T ایسر و Chromebook Pixel (2015) گوگل خواهند بود.

سایر کرو‎م‎بوک‎ها در اواخر امسال یا در سال 2017 میلادی این به‎روزرسانی را دریافت خواهند کرد، چون تاریخ مشخصی هنوز در این رابطه اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال