آپدیت Android M برای پرچم‌داران HTC عرضه خواهد شد!

پس از معرفی رسمی Android M در کنفرانس I/O 2015 گوگل، سوالات بسیاری در مورد اینکه نسل جدید این سیستم‌عامل برای کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود، مطرح شده و بسیاری از انها نیز هنوز بی‌پاسخ هستند. در مورد زمان عرضه‌ی Android M، هنوز هیچ خبر رسمی توسط گوگل منتشر نشده اما چیزی که مسلم […]

پس از معرفی رسمی Android M در کنفرانس I/O 2015 گوگل، سوالات بسیاری در مورد اینکه نسل جدید این سیستم‌عامل برای کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود، مطرح شده و بسیاری از انها نیز هنوز بی‌پاسخ هستند. در مورد زمان عرضه‌ی Android M، هنوز هیچ خبر رسمی توسط گوگل منتشر نشده اما چیزی که مسلم است، این سیستم‌عامل پیش از پایان سه ماهه‌ی چهارم سال جاری عرضه نخواهد شد.

اما کمپانی تایوانی HTC، کاربران خود را منتظر نگاه نداشته و اعلام کرده که Android M برای گوشی‌های هوشمند One M9 و +One M9 و البته پرچم‌داران این کمپانی که در سال 2014 عرضه شدند، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این موضوع به صورت رسمی توسط آقای Jeff Gordon، مدیر ارشد بخش ارتباطات شرکت اچ‌تی‌سی، اعلام کرده است. البته اینکه چه زمانی شاهد عرضه‌ی Android M خواهیم بود، هنوز مشخص نشده اما اعلام این خبر، نشان می‌دهد که چنین اتفاقی به یقین رخ می‌دهد.

همچنین آقای Gordon در صحبت‌های خود صراحتا اعلام داشته که One M9 و +One M9 تنها محصولاتی نخواهند بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند و به زودی، لیستی از تلفن‌های دیگر که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، منتشر خواهند کرد. از صحبت‌های آقای Gordon، می‌توان برداشت که پرچم‌داران و گوشی‌های رده‌بالای HTC که سال گذشته عرضه شدند، همگای Android M را دریافت خواهند کرد و پس از آنها، حتی احتمال دارد که محصولات میان‌رده از HTC که سال گذشته عرضه شدند نیز این بروزرسانی را دریافت نمایند.

به عقیده‌ی گوگل، Android M قدرتمندترین و بهترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید می‌باشد که تا کنون معرفی شده است. نسل جدید این سیستم‌عامل از ویژگی‌هایی فوق‌العاده در کنار انجام صدها بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف بهره می‌برد که می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال