گوگل اندروید N را شیرینی ایرانی “نوقا” یا شیرینی بادامی نام‌گذاری کرد

حدس‌ها و گمان‌ها درباره نام اندروید N به پایان رسید. ما همچنان مشتاق بودیم که بدانیم نام خوشمزه اندروید N چه چیزی خواهد بود که در نهایت گوگل به صورت رسمی نام آن را معرفی کرد. اندروید N رسما “اندروید نوقا” (Android Nougat) نام‌گذاری شد. نوقا یکی از گزینه‌های پیشنهادی بسیاری از مردم بود اما […]

حدس‌ها و گمان‌ها درباره نام اندروید N به پایان رسید. ما همچنان مشتاق بودیم که بدانیم نام خوشمزه اندروید N چه چیزی خواهد بود که در نهایت گوگل به صورت رسمی نام آن را معرفی کرد. اندروید N رسما “اندروید نوقا” (Android Nougat) نام‌گذاری شد. نوقا یکی از گزینه‌های پیشنهادی بسیاری از مردم بود اما در واقع بیشترین تعداد طرفدار را به خود اختصاص نداده بود.

در کنفرانس گوگل I/O، ساندار پیچای اعلام کرد که گوگل نامی را برای نسخه بعدی اندروید انتخاب خواهد کرد که توسط کاربران پیشنهاد شود و همچنین گفت که نام آن Namey McNameface نخواهد بود. بسیاری از کاربران انتظار داشتند که نام اندروید N، نوتلا باشد اما به نظر می‌رسد که اندروید کیت‌کت آخرین نسخه مارکدار اندروید باشد. همچنین مردم حدس می‌زدند که پیچای نام “Neyyappam”، یک دسر هندی را بر اندروید N بگذارد که باعث نگرانی برخی از انگلیسی زبانان در تلفظ آن شده بود. اما حالا دیگر چنین نگرانی وجود ندارد.

در حال حاضر می‌دانیم که اندروید N رسما اندروید نوقا نام گرفته است. بدان معناست که تنها راز باقی مانده این است که چه تعداد نسخه برای آپدیت تعیین شده است. با توجه به قابلیت بزرگ splitscreen، انتظار می‌رود که اندروید 7.0 باشد، اما شانس کمی برای اندروید 6.1 باقی مانده است. خوشبختانه، ما تنها دو ماه دیگر باید صبر کنیم تا این راز نیز کشف شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال