گوشی Nokia 6 با بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید معرفی شد

شرکت HMD Global سرانجام گوشی جدید خود تحت برند پرطرفدار نوکیا را معرفی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و نام Nokia 6 معرفی شده است. خبر بد این که این گوشی، دستگاهی میان‌رده است که برای بازار چین درنظر گرفته شده است. بنابر این برای مشاهده‌ی دستگاهی قدرتمند و جهانی باید […]

شرکت HMD Global سرانجام گوشی جدید خود تحت برند پرطرفدار نوکیا را معرفی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و نام Nokia 6 معرفی شده است. خبر بد این که این گوشی، دستگاهی میان‌رده است که برای بازار چین درنظر گرفته شده است. بنابر این برای مشاهده‌ی دستگاهی قدرتمند و جهانی باید اندکی دیگر نیز صبر کرد.

برخلاف سایر دستگاه‌های میان‌رده ی موجود در بازار با برندهای گوناگون، گوشی Nokia 6 با طراحی بدنه از جنس آلومینیوم خواهد بود. نوع این آلومینیوم نیز سری 6000 خواهد بود که تمام بدنه‌ی این دستگاه را پوشش می‌دهد. در طراحی این گوشی از دو روش مختلف استفاده شده است تا این گوشی ارزشمندتر از چیزی که قیمت دارد به نظر برسد.

توان پردازشی گوشی Nokia 6 با استفاده از چیپ Snapdragon 430 تأمین می‌شود که در این چیپ هشت هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 505 وجود دارد. چهار گیگابایت حافظه‌ی رم نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است. صفحه‌نمایشی با سایز 5.5 اینچ و رزولوشن 1080p و پوشیده شده با گوریلا گلس 2.5D استفاده شده است.

در بخش دوربین این دستگاه، گوشی نوکیا 6 از یک دوربین با سنسور 16 مگاپیکسل قدرت می‌گیرد. در این دوربین از لنز PDAF با گشودگی دیافراگم F2.0 استفاده شده است. در بخش دوربین سلفی این دستگاه نیز شاهد یک دوربین با سنسوری 8 مگاپیکسلی هستیم که لنز این دوربین نیز گشودگی دیافراگم F2.0 را دارا است. 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود در این گوشی این اطمینان را به شما می‌دهد که امکان ذخیره‌ی تمامی عکس‌ها و فیلم‌های موردنظر خود را خواهید داشت. متاسفانه چیپ مورد استفاده در این گوشی امکان ظبط ویدئو با رزولوشن بیشتر از 1080p و فریم ریت 30 فریم بر ثانیه را به کاربر خود نمی‌دهد.

Nokia 6

Nokia 6

گوشی نوکیا 6 به‌صورت اختصاصی به وسیله‌ی سایت JD.com در چین و با قیمت 245 دلار به فروش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال