اپل به باگ نمایش درصد باتری آیفون‌های 6S و 6S پلاس رسیدگی می‌کند

اگر شما نیز یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند iPhone 6s و iPhone 6s Plus هستید، احتمالا با این موضوع مواجه شده باشید که درصد نمایش‌دهنده میزان باتری گوشی شما به صورت ناگهانی محو شود. اگر اینطور است، نگران نباشید و بدانید که تنها شما نیستید که این مشکل را دارید. خبر خوب هم این است […]

اگر شما نیز یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند iPhone 6s و iPhone 6s Plus هستید، احتمالا با این موضوع مواجه شده باشید که درصد نمایش‌دهنده میزان باتری گوشی شما به صورت ناگهانی محو شود. اگر اینطور است، نگران نباشید و بدانید که تنها شما نیستید که این مشکل را دارید. خبر خوب هم این است که اپل نیز این موضوع را فهمیده و تلاش دارد تا بتواند باگ مربوط به این مشکل را برطرف نماید.

اینطور که مدیران اپل اعلام کرده‌اند، این مشکل بیشتر زمانی رخ می‌دهد که کاربران زمان گوشی خود را به صورت دستی تغییر می‌دهند. به عنوان مثال هنگام سفر کردن، ممکن است ساعت گوشی خود را تغییر دهید، در چنین شرایطی احتمالا یا درصد نمایش‌دهنده گوشی شما بر روی عددی که بوده ثابت خواهند ماند و یا ممکن است به صورت کامل محو گردد.

اپل نیز برای حل این موضوع، روشی را اعلام کرده که کاربران می‌توانند به کمک آن، این مشکل را برطرف کنند، روشی که شاید چندان برای شرکتی همچون اپل خوب نباشد! مدیران شرکت اذعان داشته‌اند که در صورت وجود این مشکل، کاربران می‌توانند پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه خود، وارد بخش تنظیمات شده و زمان و تاریخ گوشی را بر روی حالت “خودکار” قرار دهند. به کمک این روش، درصد نمایش‌دهنده میزان باتری مجددا نشان داده خواهد شد.

البته این اولین‌بار نیست که چنین مشکلی توسط کاربران گزارش شده و اولین‌بار در سپتامبر سال گذشته بود که کاربران این موضوع را در فضای مجازی مطرح نمودند و حالا که تقریبا نیمی از سال گذشته، هنوز مدیران اپل هیچ بروزرسانی خاصی را برای رفع این مشکل عرضه نکرده‌اند. حتی با عرضه شدن نسخه‌های جدیدتر از سیستم‌عامل iOS نیز این مشکل حل نشده اما انتظار می‌رود با عرضه شدن iOS 9.3، این مسئله نیز به صورت کامل مرتفع گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال