اپل مک‌بوک جدید خود را در ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد

طی گزارش جدیدی از کشور ژاپن با اشاره به یک منبع خبری چینی، سری مک‎بوک‎های اپل ممکن است سرانجام شاهد عضو جدیدی باشند و در نهایت به انتظار طولانی کاربران پایان داده شود. محصول جدیدی از سری مک‎بوک‎های پرو اپل این ماه معرفی خواهد شد و فروشندگان عرضه‎ی آن را نیز از اوایل آبان شروع […]

طی گزارش جدیدی از کشور ژاپن با اشاره به یک منبع خبری چینی، سری مک‎بوک‎های اپل ممکن است سرانجام شاهد عضو جدیدی باشند و در نهایت به انتظار طولانی کاربران پایان داده شود. محصول جدیدی از سری مک‎بوک‎های پرو اپل این ماه معرفی خواهد شد و فروشندگان عرضه‎ی آن را نیز از اوایل آبان شروع خواهند کرد. این سری جدید جایگزین سری فعلی مک‎بوک پرو (و تاریخ گذشته) خواهد شد که واقعا نیاز به به‎روزرسانی دارد.

مک‎بوک جدید از هر گونه پورت استاندارد یو‎اس‎بی A رهایی یافته و باید انتظار استفاده از پورت‎های یو‎اس‎بی C یا توندربولت 3 را داشته باشید. علاوه بر این تغییر، پورت یو‎اس‎بی C برای شارژ استفاده خواهد شد و دیگر شاهد استفاده از کابل MagSafe  نخواهیم بود، اگر به یاد داشته باشید به دنبال استفاده از MagSafe اگر پای شما به کابل شارژ گیر می‌‎کرد لپ‎تاپ به پایین کشیده نشده و از افتادن آن محافظت می‎شد.

در نهایت، این گزارش اشاره به این دارد که اپل قصد دارد تولید MacBook Air را متوقف کند، احتمالا به این دلیل که این شرکت قصد تولید محصول جدیدی به شکل آی‎پد پرو دارد تا پرکننده‎ی بازار بر جا از MacBook Air مانده باشد. گرچه، این گزارش تاکید می‎کند دلیل آن این است که اپل می‎خواهد بر ساخت یک مدل مک‎بوک Air 13 اینچی تمرکز کند.

انتظار می‎رود مک‎بوک پروهای جدید، اگر شایعات درست باشد، همین ماه وارد بازار شوند، گرچه کوچکترین اشاره‎ای از سوی اپل مبنی بر زمان رخ دادن این امر وجود ندارد. مدل‎های جدید Pro هم‎چنین انتظار می‎رود دارای تاچ‎ آی‎دی و یک پنل لمسی جدید اولد باشند که می‎تواند بسته به اپلیکیشنی که استفاده می‎شود قابلیت‎های متفاوتی از خود نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال