شایعه: اپل‌واچ 2 اواخر 2016 رونمایی خواهد شد

بسیاری از افراد در ابتدا انتظار داشتند که اپل محصول اپل‎واچ جدید خود را در اوایل سال جاری میلادی و در اسفند‎ماه معرفی کند، ولی مشخص است که چنین اتفاقی رخ نداد. حالا این سوال پیش آمده است که این شرکت واقعا چه زمانی قصد عرضه‎ی اپل‎واچ 2 را دارد؟ طبق شایعاتی که شنیده می‎شود، حالا می‎توانیم […]

بسیاری از افراد در ابتدا انتظار داشتند که اپل محصول اپل‎واچ جدید خود را در اوایل سال جاری میلادی و در اسفند‎ماه معرفی کند، ولی مشخص است که چنین اتفاقی رخ نداد. حالا این سوال پیش آمده است که این شرکت واقعا چه زمانی قصد عرضه‎ی اپل‎واچ 2 را دارد؟ طبق شایعاتی که شنیده می‎شود، حالا می‎توانیم انتظار داشته باشیم که محصول جدید اپلدر اواخر سال (2016) به بازار بیاید.

منبع این شایعه وب‎سایت DigiTimes است که ادعا می‎کند اپل شروع به خرید چیپ‎های مختلف و قطعات مورد نیاز برای ساخت اپل‎واچ 2 کرده است. شایعه شده که ارسال قطعات برای شرکت در سه ماهه‎ی سوم امسال رخ خواهد داد، احتمالا تولید و سرهم‎بندی قطعات نیز در همان زمان انجام شده و رونمایی از این گوشی را در سه‎ماهه‎ی آخر سال میلادی شاهد باشیم.

این گزارش اضافه می‎کند که اپل نسبت به خرید قطعات مربوط به نسل دوم اپ‎واچ خود بسیار بی‎پروا عمل کرده است. این در شرایطی است که نسل اول اپل‎واچ به آن میزان که خیلی از افراد امیدوار بودند، فروش نداشت، گرچه اگر بتوان به آمار استناد کرد، اپل هم‎چنان در دنیای ساعت‎های هوشمند پیش‎رو است.

در هر صورت اگر بخواهیم روند سال‎های قبل این شرکت را در نظر بگیریم، اپل در ماه‎های آینده دو رویداد پیش رو دارد. یکی از آن‎ها برای معرفی آیفون نسل بعدی خواهد بود که در شهریورماه برگزار می‎شود و دیگری برای رونمایی از آی‎پدهای جدید اپل و در صورت صحت شایعات مک بوک پرو جدید نیز معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال