رسمی: آیفون بعدی اپل هجدهم شهریور در شهر سان‌فرانسیسکو معرفی خواهد شد

بالاخره پس از انتشار شایعات بسیار زیاد در مورد زمان عرضه‌ی یا گوشی‌های بعدی کمپانی اپل، ساعاتی پیش این شرکت به صورت رسمی اقدام به فرستادن دعوتنامه‌ برای افراد مختلف نمود و زمان معرفی آیفون بعدی را مشخص کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، اپل قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در تاریخ هجدهم شهریور […]

بالاخره پس از انتشار شایعات بسیار زیاد در مورد زمان عرضه‌ی یا گوشی‌های بعدی کمپانی اپل، ساعاتی پیش این شرکت به صورت رسمی اقدام به فرستادن دعوتنامه‌ برای افراد مختلف نمود و زمان معرفی آیفون بعدی را مشخص کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، اپل قصد دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در تاریخ هجدهم شهریور (نهم سپتامبر)، در تالار کنفرانس مدنی بیل گراهام واقع در شهر سانفرانسیسکو، معرفی نماید. همچنین این شرکت تیزری با عنوان “Hey Siri, give us a hint” را منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت تمرکز خاصی بر روی دستیار مجازی خود خواهد داشت.

از طرفی، وب‌سایت MacRumors اعلام کرده که با گفتن جمله‌ی بالا به دستیار مجازی سیری، در پاسخ عبارت “Wait until 9 September”، به معنای “تا نهم سپتامبر منتظر باشید” را شنیده که بسیار جالب به نظر می‌آید. همچنین مهندسین طوری این سیری را برنامه‌ریزی کرده‌اند که به افراد مختلف، جملاتی همچون “چهره‌ی تو وقتی که از اطلاعات خبری نداری دیدنی است” را نیز پاسخ داده است!

جدای از این موضوع، اپل قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند iPhone 6S و iPhone 6S Plus را در مراسم پاییزی خود معرفی نماید. بسیاری از افراد معتقدند که احتمالا بزرگترین و اصلی‌ترین ویژگی جدید گوشی‌های آینده اپل، وجود تکنولوژی Force Touch که این امکان را به وجود می‌آورد با فشار آوردن با قدرت‌های مختلف به صفحه‌نمایش، کاربران بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند و پیشتر نیز در لپتاپ‌های این شرکت قرار گرفته است، باشد.

شایعات دیگر از یک سو اذعان دارند که باید منتظر نسل جدید Apple TV نیز در این مراسم باشیم. دستگاه “hobby” نیز برای 900 روز است که هیچ بروزرسانی را دریافت نکرده و نسل جدید آن نیز عرضه نشده و احتمالا همین موضوع باعث شود تا نسل جدیدی از این دستگاه را همراه با چیپ A8، قدرت بیشتر، حافظه‌ی داخلی بیشتر، پشتیبانی کامل از اپلیکیشن‌های فروشگاه اپل و همچنین دستیار مجازی سیری به همراه کنترلر لمسی، در این کنفرانس مشاهده نماییم. از سوی دیگر، این احتمال نیز وجود دارد که شاهد معرفی سیستم‌عامل‌های WatchOS 2 و iOS 9 نیز به صورت کامل توسط اپل باشیم.

زمانی برگزاری این کنفرانس، ساعت 10 صبح اعلام شده است. با تک‌نیوز و پوشش کامل مراسم معرفی گوشی‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال