ایسوس مادربورد جدید E3 Pro Gaming V5 را بر پایه چیپست C232 اینتل معرفی کرد

ایسوس قصد دارد تا دنیای گیمینگ را به تسخیر خود درآورد و با معرفی محصولات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف، حال این شرکت از مادربورد جدید خود بر پایه چیپست C232 Express شرکت اینتل که همگام با عرضه‌ی پردازنده‌های 14 نانومتری Skylake و برای خانواده‌ی Xeon E3 عرضه شد، رونمایی کرده است. نکته‌ای که سبب […]

ایسوس قصد دارد تا دنیای گیمینگ را به تسخیر خود درآورد و با معرفی محصولات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف، حال این شرکت از مادربورد جدید خود بر پایه چیپست C232 Express شرکت اینتل که همگام با عرضه‌ی پردازنده‌های 14 نانومتری Skylake و برای خانواده‌ی Xeon E3 عرضه شد، رونمایی کرده است.

نکته‌ای که سبب شده این محصول با دیگر مادربوردهای بازار متفاوت باشد، این است که E3 Pro Gaming، برای پردازنده‌هایی که اینتل برای کامپیوترهای سرور طراحی کرده، عرضه شده و البته از آخرین تکنولوژی‌ها نیز بهره‌مند می‌باشد. مجهز بودن به تکنولوژی‌های صوتی SupremeFX و Sonic Radar II، کنترلر شبکه Intel Gigabit Ethernet، و همچنین فناوری‌های اختصاصی LANGuard و GameFirst شرکت ایسوس برای کاهش پینگ و تاخیر زمانی در بازی‌ها، از ویژگی‌های بارز این محصول قدرتمند به حساب می‌آیند. همچنین این مادربورد جدید به صورت کامل با پردازنده‌های سری Xeon E3-1200 v5 سازگار بوده و از رم‌های DDR4 نیز پشتیبانی می‌نماید.

HG1TEJYlW5kwdUru_setting_fff_1_90_end_1000

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، این مادربورد جدید چیزی از دیگر مادربوردهای گیمینگ بازار کم ندارد و ایسوس از تمامی تکنولوژی‌های سطح بالا و پیشرفته خود در این مادربورد نیز استفاده کرده است. این مادربورد با داشتن پایه‌ای برای استفاده از خنک‌کننده‌های آبی، به کنترلر Fan Xpert 3 نیز مجهز شده تا امکان کنترل کامل این بخش در دست کاربران باشد.

در مورد تکنولوژی‌های اتصال حافظه‌های مختلف نیز باید اشاره کنیم که سازندگان از پورت‌های نسل جدید USB 3.1 Gen 2 Type-A و USB 3.1 Gen 2 Type-C در کنار پورت‌های فوق سریع NVM Express و M.2 بهره برده‌اند تا کاربران مشکلی از این بابت نیز نداشته باشند. تکنولوژی‌ RAMCache (برای افزایش سرعت بارگذاری بازی‌ها) و استفاده از اجزای بسیار با کیفیت Gamer’s Guardian نیز منجر به افزایش طول عمر قطعات این مادربورد خواهد شد.

ASUS Announces the E3 Pro Gaming V5 Motherboard Based on Intel C232 Chipset 2

همانطور که اشاره کردیم ایسوس این‌بار کامپیوترهای سرور را هدف قرار داده و با عرضه‌ی مادربوردی گیمینگ برای این دسته از کاربران، اولین سازنده‌ای محسوب می‌شود که پا به این حوزه گذاشته و محصولی گیمینگ را برای پردازنده‌های سری Xeon E3-1200 v5 عرضه می‌نماید.

سازندگان قصد دارند این مادربورد خوش‌ساخت را سال آینده عرضه نمایند. هر چند هنوز زمان عرضه‌ی دقیق این محصول و قیمت نهایی آن مشخص نشده اما می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی مادربورد گیمینگ ASUS E3 Pro Gaming V5 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال