رونمایی ایسوس از کامپیوتر گیمیگ و جدید GT51CA

به تازگی بخش مربوط به گیم شرکت ایسوس یعنی جمهوری گیمرها (Republic of Gamers) از کامپیوتر گیمینگ و جدید GT51CA که به نسل ششم از پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل مجهز شده، رونمایی و دنیای جدید از بازی‌های رایانه‌ای را پیش روی کاربران قرار داد. این کامپیوتر قدرتمند که به پردازنده‌ی Core i7-6700K اینتل مجهز شده، […]

به تازگی بخش مربوط به گیم شرکت ایسوس یعنی جمهوری گیمرها (Republic of Gamers) از کامپیوتر گیمینگ و جدید GT51CA که به نسل ششم از پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل مجهز شده، رونمایی و دنیای جدید از بازی‌های رایانه‌ای را پیش روی کاربران قرار داد.

این کامپیوتر قدرتمند که به پردازنده‌ی Core i7-6700K اینتل مجهز شده، می‌تواند با وجود ویژگی Turbo Gear و تنها با فشردن یک کلید، پردازنده را تا سرعت 4.6 گیگاهرتز اورکلاک نماید. انتخاب پردازنده‌های مختلف نیز بر عهده‌ی کاربران بوده و با انتخاب پردازنده‌ی Core i5-6600K، امکان اورکلاک خودکار تا فرکانس 4.3 گیگاهرتز وجود خواهد داشت. همچنین بر اساس مدلی که مشتریان سفارش می‌دهند، امکان قرار دادن دو کارت گرافیک TITAN-X به صورت SLI نیز برای انتقال بهترین تجربه ممکن و اجرای بازی‌های در رزولوشن 4K و با نرخ فریم 60، وجود خواهد داشت. انتخاب‌های دیگر نیز شامل کارت‌های گرافیک TITAN-X به صورت تکی، GTX 980 به صورت SLI و تکی و همینطور یک کارت گرافیک GTX 980 یا GTX 970 می‌شوند.

ASUS Republic of Gamers Announces the GT51CA Gaming Desktop2

همچنین دو هارد جامد NVMe PCIe که با تکنولوژی RAID 0 به یکدیگر متصل شده‌اند نیز با ظرفیت 512 گیگابایت، می‌توانند علاوه بر تامین کردن فضای مورد نیاز کاربران، سرعت فوق‌العاده بالایی را نیز در اختیار آنان قرار دهند. سرعتی که مهندسین ایسوس برای این هاردهای جامد تخمین زده‌اند، 3.2 گیگابیت بر ثانیه می‌باشد، یعنی 6 برابر بیشتر از هاردهای جامدی که با رابط SATA به سیستم متصل می‌شوند. همینطور باید اشاره داشته باشیم که حافظه‌های DDR4 این سیستم با فرکانس 2133 مگاهرتز و ظرفیت 64 گیگابایت، تا فرکانس بسیار بالای 2800 مگاهرتز اورکلاک شده‌اند. یک انتخاب دیگر در این زمینه پیش روی کاربران قرار خواهد داشت و آن 16 گیگابایت حافظه‌ی DDR4 است که با فرکانس 2133 مگاهرتز، تا 2400 مگاهرتز اورکلاک شده است.

خنک‌کنندگی مناسب در کنار پایداری بسیار بالا

مهندسین ایسوس به منظور خنک‌سازی سیستم و خارج کردن گرمای تولید شده توسط قطعات، از سیستمی استفاده کرده‌اند که می‌تواند با آنالیز کردن دمای کیس در هر قسمت، گرما را به بهترین شکل به بیرون انتاقل دهد. اینطور ه سازندگان اشاره داشته‌اند این کیس تا 31 درصد عملکرد بهتری نسبت به دیگر کیس‌ها داشته و حتی در ماراتون‌های سنگین گیم نیز به خوبی عمل می‌کند.

همچنین این کیس برای پردازنده از سیستم خنک‌کنندگی Hydro Overclocking System بهره می‌برد که در کنار لوله‌های انتقال هوای خنک‌کننده هوایی، گرما از بخش پشتی خارج می‌شود.

ASUS Republic of Gamers Announces the GT51CA Gaming Desktop3

اما در مورد طراحی کیس باید متوجه حالت کج این کیس شده باشید. همانطور که در تصاویر قرار گرفته به خوبی مشخص است، ایسوس سعی دارد تا علاوه بر خارج کردن دما به سریع‌ترین روش، بتواند شکلی تهاجمی و در عین حال جذاب را نیز برای کیس در نظر بگیرد. کیس GT51CA ریزه‌کاری‌های زیادی در خود دارد و برای شگفت‌زده کردن کاربران طراحی شده است. وجود لامپ‌های LED با پشتیبانی از 8 میلیون رنگ در بخش‌های مختلف این کیس و حالت رنگ OC که مربوط به زمانی می‌شود که سیستم اورکلاک شده، می‌تواند شکل فوق‌العاده زیبایی به کیس بخشد.

جالب است بدانید که همین طراحی فوق‌العاده جذاب این کیس باعث شد تا ایسوس در نمایشگاه iF Design Award 2016 و همچنین بخش نوآوری نمایشگاه CES 2016، جایزه‌ی مربوط به طراحی و نوآوری را از آن خود کند.

ASUS Republic of Gamers Announces the GT51CA Gaming Desktop4

یکی دیگر از مواردی که ایسوس برای اولین بار آن را معرفی نموده، دست‌بند هوشمند ROG Band می‌باشد. این دست‌بند هوشمند امکان دسترسی کاربران به هارد مخفی کامپیوتر با نام Shadow Drive را فراهم نموده و کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در این هارد ذخیره نمایند. همچنین امکان فعال کردن حالت اورکلاک خودکار نیز توسط این دست‌بند هوشمند وجود خواهد داشت.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این کیس 27 کیلوگرمی مشخص نشده اما شکی نیست که کاربران باید پول زیادی را برای خریدن کیس گیمینگ ROG GT51CA پرداخت نمایند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال