ZenBeam E1 نام این پروژکتور جدید ایسوس است؛ به اندازه کف دست و سازگار با موبایل و کامپیوتر

شاید این روزها اخبار مربوط به کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند بیش از هر چیز دیگری مورد توحه کاربران قرار داشته باشد اما وسایل جانبی بسیار زیادی هستند که می‌تواند اهمیت بالایی برای کاربران داشته باشند. به تازگی شرکت ایسوس پروژکتور جدیدی با نام ZenBeam E1 را معرفی نموده که به اندازه‌ی کف دست بوده و با گوشی‌های […]

شاید این روزها اخبار مربوط به کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند بیش از هر چیز دیگری مورد توحه کاربران قرار داشته باشد اما وسایل جانبی بسیار زیادی هستند که می‌تواند اهمیت بالایی برای کاربران داشته باشند. به تازگی شرکت ایسوس پروژکتور جدیدی با نام ZenBeam E1 را معرفی نموده که به اندازه‌ی کف دست بوده و با گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها نیز سازگاری کامل دارد.

این پروژکتور جدید با ابعادی که دارد، به راحتی در جیب قرار گرفته و به خروجی‌های HDMI/MHL نیز مجهز می‌باشد. شدت نور خروجی که ایسوس در مورد این پروژکتور اعلام کرده، 150 لومن و با رزولوشن WVGA (برابر با 854×480) می‌باشد که برای چنین پروژکتور کوچکی، قابل قبول است.

Asus ZenBeam E1 is a palm-sized projector compatible with PCs, phones, and media streamers2

طبق گفته‌ی سازندگان، باتری قدرتمند و 6000 میلی‌آمپرساعتی این پروژکتور با یک بار شارژ شدن تا 5 ساعت محتوای مورد نظر کاربران را نمایش دهد. همچنین ظرفیت بالای این باتری باعث شده تا امکان استفاده از این پروژکتور به عنوان یک پاوربانک نیز برای کاربران وجود داشته باشد.

قیمتی که ایسوس برای پروژکتور 307 گرمی ZenBeam E1 در نظر گرفته، 249 دلار می‌باشد و به زودی نیز فروش آن آغاز می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال