گوشی Zenfone AR ایسوس به‌عنوان اولین گوشی برخوردار از 8 گیگابایت رم معرفی شد

فرض کنید که قادر باشید لوازم خانگی خود را به درستی در جای خود قرار دهید. لباس‌هایی را برای خود انتخاب کنید که تاکنون آن‌ها را نپوشیده‌اید ولی دقیقاً اندازه‌ی شما هستند. و فرض کنید بتوانید بازی‌هایی همه‌جانبه برای نقشه‌های طبیعی انجام دهید. این‌ها همه قول‌هایی هستند که شرکت ایسوس درمورد گوشی جدیدش Asus Zenfone AR داده […]

فرض کنید که قادر باشید لوازم خانگی خود را به درستی در جای خود قرار دهید. لباس‌هایی را برای خود انتخاب کنید که تاکنون آن‌ها را نپوشیده‌اید ولی دقیقاً اندازه‌ی شما هستند. و فرض کنید بتوانید بازی‌هایی همه‌جانبه برای نقشه‌های طبیعی انجام دهید.

این‌ها همه قول‌هایی هستند که شرکت ایسوس درمورد گوشی جدیدش Asus Zenfone AR داده است. این دستگاه یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از این قابلیت که AR یا همان واقعیت افزوده نام دارد، پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Asus Zenfone AR به یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی همانند سایر اسمارت‌فون‌های این روزها مجهز شده است. این صفحه‌نمایش رزولوشن بالای QHD را دارا است. همچنین، در این دستگاه از سنسور اثرانگشت استفاده شده است و چیپ قدرتمند اسنپدراگون شرکت کوالکام توان پردازشی موردنیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. نسل جدیدی از دوربین‌ها هم بروی قاب پشتی این دستگاه قرار دارد.

ویژگی‌های Asus Zenfone AR:

گوشی Asus Zenfone AR یکی از اولین گوشی‌هایی است که از قابلیت Google Tango پشتیبانی می‌کند. این قابلیت امکان ساخت نقشه‌های سه بعدی از محیط‌های داخلی را به کاربر خود می‌دهد که این قابلیت نیازمند فناوری خاصی در دوربین‌های دستگاه می‌باشد.

در گوشی Zenfone برای دوربین این دستگاه سنسور Sony IMX 318 درنظر گرفته شده است که این سنسور رزولوشن 23 مگاپیکسل را دارا است. همچنین، قابلیت ردیابی حرکت و سنجش عمق را نیز دارا است که این دو امکان در هنگام استفاده از Google Tango ضروری هستند. این قابلیت‌ها همچنین، علاوه بر اینکه امکان ردیابی اجسام درحال حرکت را به کاربر می‌دهند، امکان ثبت دقیق عمق سوژه‌ها را نیز به کاربر خود می‌دهد.

در حال حاضر بیش از 35 اپ واقعیت افزوده موجود هستند و این مقدار به نظر کافی نمی‌رسد. ولی بدون تردید در سال 2017 شاهد پیشرفت این محصول و تکنولوژی‌های موردنیاز آن خواهیم بود.

گوشی Asus Zenfone AR نخستین اسمارت‌فون اندرویدی است که از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌گیرد. البته با درنظر گرفتن هدف شرکت ایسوس از ساخت این گوشی برای استفاده به عنوان واقعیت افزوده، این مقدار رم چندان هم دور از انتظار نیست. پردازشگر مرکزی این دستگاه هم چیپ Snapdragon 821 می‌باشد که می‌توان توان پردازشی بالایی را برای این دستگاه ایجاد کند. همچنین، این دستگاه از پلت‌فرم Daydream گوگل نیز به‌صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال