گوشی‌های آینده بلک‌بری توسط TCL تولید و به فروش خواهند رسید

بلک‌بری در شهریورماه امسال رسما اعلام کرد که از دنیای گوشی‌های‌هوشمند کنار خواهد کشید و این مسئولیت سنگین را به شرکت‌های همکار خود واگذار کرده است. بنابراین از این پس گوشی‌های که با برند بلک‌بری وارد بازار می‌شوند توسط خود این شرکت کانادایی تولید نشده‌اند و شرکت‌های وابسته به بلک‌بری آن‌ها را تولید کرده‌اند. امروز […]

بلک‌بری در شهریورماه امسال رسما اعلام کرد که از دنیای گوشی‌های‌هوشمند کنار خواهد کشید و این مسئولیت سنگین را به شرکت‌های همکار خود واگذار کرده است. بنابراین از این پس گوشی‌های که با برند بلک‌بری وارد بازار می‌شوند توسط خود این شرکت کانادایی تولید نشده‌اند و شرکت‌های وابسته به بلک‌بری آن‌ها را تولید کرده‌اند.

امروز بلک‌بری رسما اعلام کرد که شرکت مورد نظر آن‌ها شرکت TCL بوده است. این شرکت چینی که تولید سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند را پیش از این نیز برعهده داشته زیرشاخه‌ی شرکت آلکاتل محسوب می‌شود. پیش از این نیز بلک‌بری با شرکت TCL در تولید گوشی‌های خود همکاری داشته است. دو گوشی‌هوشمند  DTEK50 و DTEK60 حاصل همکاری میان این دو شرکت بوده است.

هر دو گوشی مورد اشاره طراحی بسیار نزدیکی نسبت به طراحی گوشی‌های آلکاتل داشته‌ و به نظر می‌رسد در گوشی‌های آینده نیز همین استراتژی به کار گرفته خواهد شد. بنابراین از این پس شرکت TCL وظیفه‌ی تولید، ساخت، فروش و پشتیبانی از محصولات بلک‌بری را برعهده خواهد گرفت در حالی که بلک‌بری امنیت نرم‌افزاری و ارائه‌ی سرویس‌های مختلف برای گوشی‌ها را تامین می‌کند.

طبق گزارش منتشر شده، شرکت TCL مسئولیت فروش گوشی‌های بلک‌بری را در تمامی مناطق به جز چند کشور هند، نپال، سریلانکا، اندونزی و بنگلادش را برعهده خواهد داشت و فعلا مشخص نیست که برنامه‌ی بلک‌بری برای کشورهای نام‌برده شده به چه شکل خواهد بود اما احتمالا شرکتی دیگر گوشی‌های بلک‌بری را برای کشورهای مذکور تولید می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال