بسته الحاقی جدید بازی Dying Light به زودی منتشر می‌شود

استودیوی سازنده‌ی بازی Dying Light اعلام کرد که این بازی به زودی بسته‌ی الحاقی جدیدی را دریافت خواهد کرد. این بسته که به زودی اطلاعات بیشتری از آن در نمایشگاه گیمزکام منتشر می‌شود دارای مپ‌های جدید و ماشینی که در تصویر مشاهده می‌کنید می‌باشد. علاوه بر موارد ذکر شده گفته می‌شود این استودیو تغییرات دیگری […]

استودیوی سازنده‌ی بازی Dying Light اعلام کرد که این بازی به زودی بسته‌ی الحاقی جدیدی را دریافت خواهد کرد. این بسته که به زودی اطلاعات بیشتری از آن در نمایشگاه گیمزکام منتشر می‌شود دارای مپ‌های جدید و ماشینی که در تصویر مشاهده می‌کنید می‌باشد. علاوه بر موارد ذکر شده گفته می‌شود این استودیو تغییرات دیگری نیز در بازی به وجود خواهد آورد. تهیه‌ کننده بازی  Tymon Smektala اعلام کرد که نقشه‌ی جدید طراحی شده به بزرگی تمامین نقشه‌های قبلی بازی خواهد بود و این بدان معناست که کاربران این بازی باید منتظر بسته‌ای بزرگ باشند.

بسته الحاقی جدید بازی Dying Light به زودی منتشر می‌شود

طبیعتا اگر شما از جمله کسانی هستید که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اید این بسته برای شما رایگان خواهد بود اما اگر فاقد سیزن پس هستید طبیعتا برای دانلود این محتوای اضافی به خرج خواهید افتاد. فعلا اطلاعات بیشتری از قیمت، نحوه‌ی دانلود و حجم بسته منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات کامل در نمایشگاه گیمز کام تا چند روز آینده باشیم.

از دیگر خبر‌های دنیای گیم زامبی می‌توان به خبر جدید یوبیسافت مربوط به انتشار بازی  ZombieU برای دو کنسول PS4 و Xbox One خبر داد. این بازی که در ابتدا برای کنسول Wii U عرضه شده با نام جدید Zombi در هجدهم اوت برای این دو کنسول و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. هنوز قیمت این بازی نیز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال