افزایش ارزش سهام گوگل به بالاترین میزان خود پس از بررسی‌ گوشی‌های پیکسل

به نظر می‎رسد هفته‎ی خوبی برای شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت باشد. به دنبال بررسی‎های درخشانی که پیکسل‌ها، یعنی اولین گوشی‎های هوشمند گوگل به دست آوردند، روز سه‌شنبه سهام آلفابت به بالاترین میزان خود یعنی 801 دلار به ازای هر سهم رسید. گوشی پیکسل، که این هفته وارد بازار می‎شود، اولین دستگاه از مجموعه کالاهای سخت‎افزاری […]

به نظر می‎رسد هفته‎ی خوبی برای شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت باشد. به دنبال بررسی‎های درخشانی که پیکسل‌ها، یعنی اولین گوشی‎های هوشمند گوگل به دست آوردند، روز سه‌شنبه سهام آلفابت به بالاترین میزان خود یعنی 801 دلار به ازای هر سهم رسید.

گوشی پیکسل، که این هفته وارد بازار می‎شود، اولین دستگاه از مجموعه کالاهای سخت‎افزاری گوگل است. در چند هفته‎ی آتی، این شرکت اسپیکر گوگل هوم، یک روتور جدید به اسم گوگل وای‎فای و نسخه‎ی جدیدی از دانگل کروم‎کست را که با تلویزیون‎های 4K کار می‎کند را وارد بازار خواهد کرد.

با محصولات سخت‎افزاری جدید گوگل در این پست می‎توانید آشنا شوید:

پنج محصول جدید گوگل که در مراسم معرفی گوشی پیکسل از آن‌ها رونمایی شد

هنوز خیلی زود است بخواهیم مقایسه کنیم که تفکر جدید گوگل در بحث سخت‎افزار می‎تواند با وسعت شرکت‎هایی نظیر اپل و سامسونگ رقابت کند یا خیر. ممکن است تا چند سال آینده چنین امری رخ ندهد ولی این غول دنیای جستجو شروع خوبی داشته است.

قبل از معرفی این سخت‎افزارها توسط گوگل، بعضی از تحلیل‎ها پیش‎بینی کرده‎ بودند که ارزش این سهام تا 1000 دلار به ازای هر سهم نیز خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال