معرفی اولین دستگاه‌های اندرویدی کمپانی سامسونگ که نسخه جدید (6.0) سیستم عامل اندروید بنام مارشمالو را دریافت خواهند کرد

همان طور که خبرهای بروزرسانی گوشی‌ها و لیست آنها را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که کمپانی سامسونگ نیز همانند بسیار دیگر از شرکت‌ها در حال ارائه بروزرسانی مربوط به نسخه لالی‌پاپ سیستم عامل اندروید است. اما بالاخره نسخه جدید (6.0) سیستم عامل اندروید با نام “مارشمالو” توسط کمپانی گوگل معرفی شد. طبق یک رسم همیشگی […]

همان طور که خبرهای بروزرسانی گوشی‌ها و لیست آنها را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که کمپانی سامسونگ نیز همانند بسیار دیگر از شرکت‌ها در حال ارائه بروزرسانی مربوط به نسخه لالی‌پاپ سیستم عامل اندروید است. اما بالاخره نسخه جدید (6.0) سیستم عامل اندروید با نام “مارشمالو” توسط کمپانی گوگل معرفی شد. طبق یک رسم همیشگی با ارائه نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید، شرکت‌های مختلف لیستی از گوشی‌های دریافت کننده بروزرسانی نسخه جدید سیستم عامل اندرویدی را بر روی وبسایت خود قرار می‌دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه جدید سیستم عامل اندروید منتسب به مارشمالو دارای ویژگی‌های بهبود یافته بسیار زیادی است و کنترل بر روی میزان دسترسی برنامه‌ها به بخش‌های مختلف، تعقیب و مدیریت دقیق میزان مصرف حافظه RAM گوشی، کنترل و مدیریت بر روی میزان مصرف باتری، سیستم بک‌آپ گیری خودکار و دیگر موارد این چنینی از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید این نسخه به حساب می‌آیند. بنابراین قرار گرفتن یا نبود نام و مدل گوشیتان در لیست اولین دستگاه‌های اندرویدی کمپانی سامسونگ که نسخه جدید سیستم عامل اندروید با نام مارشمالو را دریافت خواهند کرد، می‌تواند برای شما بسیار مهم و حیاتی باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از یک منبع موثق خبری، لیستی از گوشی‌های اندرویدی کمپانی کُره‌ای سامسونگ منتشر شده است که در زمینه دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید نسبت به بقیه دستگاه‌های اندرویدی این کمپانی در اولویت قرار خواهند گرفت. در این لیست که در بخش زیر شاهد آن هستید، دسته‌ای از گوشی‌ها و تبلت‌ها وجود دارند که از نظر سخت افزاری دارای برتری نسبتا ویژه‌ای هستند. همچنین یکسری از آنها نیز دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و فروش خوبی را در بازارهای جهانی تجربه کرده‌اند. البته صحت مطالب گفته شده به طور صد در صد از طرف ما تایید نخواهد شد، اما با نگاهی دقیق به لیست منتشر شده متوجه می‌شویم که ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های موجود در آن، کار بسیار منطقی و معقولانه‌ای است. به احتمال زیاد، دستگاه‌های اندرویدی موجود در این لیست در اوایل سال 2016 میلادی و با ارائه کدهای نسخه مارشمالو سیستم عامل اندروید از طرف گوگل، به نگارش جدید این سیستم عامل بروزرسانی خواهند شد. در بخش زیر شاهد نام اولین دستگاه‌های اندرویدی کمپانی سامسونگ هستید که بروزرسانی نسخه جدید سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد:
گلکسی نوت 5 سامسونگ
گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ
گلکسی اس 6 سامسونگ
گلکسی اس 6 سامسونگ (مدل دو سیم کارته)
گلکسی اس 6 اج سامسونگ
گلکسی نوت 4 سامسونگ
گلکسی نوت 4 سامسونگ (مدل دو سیم کارته) 
گلکسی نوت اج سامسونگ
گلکسی آلفا سامسونگ
گلکسی تب A سامسونگ

 

با تمام این تفاسیر به نظر شما آیا گوشی دیگری از کمپانی سامسونگ استحقاق قرار گیری در این لیست را دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال