دوربین FinePix XP120 توسط فوجی‌فیلم معرفی شد

برخلاف شرکتهایی مثل نیکون و پاناسونیک، Fujifilm امسال در نمایشگاه CES دستاورد بزرگی نداشت. Fujifilm دوربین جدید خود را با نام FinePix XP120 در لاس‌وگاس معرفی کرده است که جدیدترین عضو خانواده‌ی سری rugged point-and-shoot می‌باشد. به‌صورت طبیعی، بخشی از نقاط قوت این دوربین در بخش‌های ضد آب و ضد شوک بودن آن می‌باشد. این دوربین توانایی مقاومت در […]

برخلاف شرکتهایی مثل نیکون و پاناسونیک، Fujifilm امسال در نمایشگاه CES دستاورد بزرگی نداشت. Fujifilm دوربین جدید خود را با نام FinePix XP120 در لاس‌وگاس معرفی کرده است که جدیدترین عضو خانواده‌ی سری rugged point-and-shoot می‌باشد. به‌صورت طبیعی، بخشی از نقاط قوت این دوربین در بخش‌های ضد آب و ضد شوک بودن آن می‌باشد. این دوربین توانایی مقاومت در برابر آب تا ارتفاع 20 متری و مقاومت در برابر شوک تا ارتفاع 1.75 متری را دارا می‌باشد. علاوه بر این‌ها، مقاومت در برابر یخ‌زدگی و گردوخاک نیز برای این دوربین درنظر گرفته شده است. علاوه بر این‌ها، در دوربین FinePix XP120 از یک سنسور قدرتمند 16.4 مگاپیکسلی از نوع CMOS استفاده شده است. صفحه‌نمایشی 3 اینچی از نوع LCD تصاویر ثبت شده را به شما نمایش می‌دهد. با این دوربین قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن 1080p و فریم ریت 60 فریم بر ثانیه را خواهید داشت. این مشخصات چندان هم غیرمنتظره و جدید نیستند ولی از آنجایی که این دوربین با قیمت پایین 230 دلار عرضه خواهد شد، می‌تواند بازار فروش خوبی را برای فوجی‌فیلم به ارمغان بیاورد. زمان عرضه‌ی این دوربین در بازار جهانی نیز ماه فوریه اعلام شده است.

همچنین، Fujifilm از نسخه‌ی گرافیت دستگاه‌های رده‌بالای  X-T2 و X-Pro2 رونمایی کرده است که این دو دستگاه نیز تا پایان این ماه و به قیمت‌های 1800 و 2300 دلار در بازارها عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال