مشخصات کامل Samsung Galaxy S6 Active لو رفت

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید شایعات مختلفی از Galaxy S6 Active در روز‌های گذشته به گوش می‌رسید. یکی از این شایعات شماره‌ی مدل این اسمارت فون بود که SM-G890 نام گرفت و دیگری مربوط به صفحه‌ نمایش گوشی که 5.5 اینچ در نظر گرفته شده بود. حال، مشخصات کامل گلکسی اس 6 اکتیو لو رفته و با شایعات گذشته هم خوانی ندارد. برای شروع صفحه نمایش گوشی 5.5 اینچ نیست بلکه 0.4 اینچ کوچک‌تر شده و 5.1 اینچ با کیفیت QHD می‌باشد.

اگر خبر‌ها را دنبال کرده باشید، شایعات مختلفی از Galaxy S6 Active در روز‌های گذشته به گوش می‌رسید. یکی از این شایعات شماره‌ی مدل این اسمارت فون بود که SM-G890 نام گرفت و دیگری مربوط به صفحه‌ نمایش گوشی که 5.5 اینچ در نظر گرفته شده بود. حال، مشخصات کامل گلکسی اس6 اکتیو لو رفته و با شایعات گذشته هم خوانی ندارد. برای شروع صفحه نمایش گوشی 5.5 اینچ نیست بلکه 0.4 اینچ کوچک‌تر شده و 5.1 اینچ با کیفیت QHD می‌باشد.

از صفحه نمایش گوشی که بگذریم، باید شاهد همان مشخصات گلکسی اس 6 و اس‌6 ادج برای اکتیو هم باشیم. در نتیجه چیپست روی یک Exynos 7420 به همراه سه گیگابایت رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو از مهم‌‌ترین مشخصات گلکسی اس 6 اکتیو خواهد بود.

تنها چیزی که نسبت به گلکسی اس 6 تغییر می‌کند ظرفیت باتری است که به گفته‌ی منبع شایعه، باید منتظر یک باتری پرظرفیتِ 3,500 میلی آمپری باشیم. این نکته از آن جایی حائز اهمیت می‌شود که این مقدار حتی از ظرفیت باتری گلکسی نوت 4 نیز بیشتر است. ما هم امیدواریم که این ظرفیت را در گوشی جدید سامسونگ ببینیم.

طبیعتا باتری با ظرفیت بالا به فضای بیشتری هم نیاز دارد، پس ما شاهد یک گوشی بزرگ‌تر هم نسبت به اس6 خواهیم بود. گلکسی اس6 اکتیو دارای ابعاد 146.9 × 73.6 × 8.8 میلیمتری می‌باشد که نسبت به 143.4 × 70.5 × 6.8 میلیمتر اس6 بزرگ‌تر به نظر می‌آید.

در حالیکه هنوز نمی‌توان مطمئن بود که گلکسی اس 6 اکتیو، برخلاف برادران خود دارای درگاه حافظه Micro Sd و باتری قابل تعویض خواهد بود یا نه؛ پیشنهاد ما به شما این است، از آن جایی که اکثر مشخصات این گوشی شبیه به گلکسی اس6 می‌باشد، باتری گوشی را نیز غیر قابل تعویض در نظر بگیرید!

اما در نهایت، یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌هایی که در مدلهای قبلی سری Active وجود داشت، ضدآب و ضد ضربه بودن (مقاومت دربرابر افتادن یا شُک‌های احتمالی) بود که اگر این دو مورد نیز در اس6 اکتیو لحاظ شود، میتوان گفت سامسونگ سنگ تمام گذاشته است.

نظر شما چیست؟‌ هدف سامسونگ از عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی اکتیو چیست؟ باتری گوشی را چه طور می‌بینید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال