رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی A8؛ باریک‌ترین گوشی حال حاضر

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار و انتشار شایعات، تصاویر زنده و ویدئوهای فراوان، سرانجام غول کره‌ای دنیای فناوری از گوشی‌هوشمند گلکسی A8 به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی کماکان در لیست تولیدات وب‌سایت چینی این شرکت آمده است و حالا می‌توانیم بگوییم که باریک‌ترین گوشی حال حاضر این شرکت به یک واقعیت تبدیل گشته و […]

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار و انتشار شایعات، تصاویر زنده و ویدئوهای فراوان، سرانجام غول کره‌ای دنیای فناوری از گوشی‌هوشمند گلکسی A8 به صورت رسمی رونمایی کرد.

این گوشی کماکان در لیست تولیدات وب‌سایت چینی این شرکت آمده است و حالا می‌توانیم بگوییم که باریک‌ترین گوشی حال حاضر این شرکت به یک واقعیت تبدیل گشته و می‌توانیم به دور از هر شایعه‌ای با بررسی اطلاعات و جزئیات این گوشی، ارزیابی خود از آن را داشته باشیم.

گلکسی A8 سامسونگ با یک بدنه فلزی و با انحنایی بسیار شبیه به آنچه در گلکسی اس 6 دیده‌ایم، البته بدون قاب پشتی شیشه‌ای و با قاب پشتی آلومینیومی به سری A این شرکت پیوسته است. این گوشی‌هوشمند باضخامتی تنها در حدود 5.9 میلی‌متر از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی از نوع سوپر امولد برخوردار بوده و وزنی در حدود 150 گرم دارد که وزن متوسطی برای یک فبلت به شمار می‌رود.

gsmarena_001

گلکسی A8 از یک چیست میان رده کوالکام اسنپ دراگون 816 به همراه یک چیپست کورتکس A53 بهره برده که اولی توان 1.0 گیگاهرتزی داشته و دومی 1.5 گیگاهرتزی است. این دستگاه از 2 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی عرضه خواهد شد. ازآنجایی‌که درگاه کارت حافظه جانبی با پنل قرارگیری سیم‌کارت دوم مشترک بوده لذا نمی‌توان به صورت همزمان هم 2 سیم‌کارت داشت و هم از کارت حافظه جانبی استفاده کرد. برای استفاده از کارت حافظه باید سیم‌کارت دوم برداشته شود.

در بحث ارتباطات، سامسونگ از نسل 4 ارتباطات مخابراتی، بلوتوث نسخه 4.1، GPS به همراه Glonass و پشتیبانی از Beidou و همچنین NFC استفاده کرده است. دوربین این گوشی‌هوشمند یک حس‌گر 16 مگاپیکسلی دارد که با توجه به شایعات قبلی مانند هیچ‌کدام از پرچم‌داران اس 6 و اس 6 اج نبوده و برای حفظ فضا و پیکسل‌ها را به اندازه یک میکرومتر کوچک می‌کند. این دوربین از یک دیافراگم با F/1.9 بهره می‌برد.

یکی از دیگر ویژگی‌های رده بالای این گوشی، مجهز بودن آن به سنسور اثر انگشت است. این دستگاه از یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده که بر طبق گفته سامسونگ در حالت آماده به کار بیش از 304 ساعت می‌توان ذخیره انرژی داشته باشد. این گوشی قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی عرضه شود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال