سامسونگ به صورت رسمی، مشکلات رم در Galaxy S6 و S6 edge را تایید کرد!

طی روزهای گذشته، اخبار ضد و نقیضی در مورد مشکلات موجود در حافظه‌های رم گوشی‌هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge منتشر شده بود تا اینکه سامسونگ به صورت رسمی، این موضوع را تایید کرد! همانطور که می‌دانید، پرچم‌داران جدید سامسونگ از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم پرسرعت LPDDR4 بهره می‌برند و تا این لحظه نیز […]

طی روزهای گذشته، اخبار ضد و نقیضی در مورد مشکلات موجود در حافظه‌های رم گوشی‌هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge منتشر شده بود تا اینکه سامسونگ به صورت رسمی، این موضوع را تایید کرد!

همانطور که می‌دانید، پرچم‌داران جدید سامسونگ از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم پرسرعت LPDDR4 بهره می‌برند و تا این لحظه نیز توانسته‌اند امتیازات بالایی را کسب نمایند، اما این مشکل برای اولین بار در انجمن‌های XDA Developers منتشر و اعلام شده بود که حافظه‌ی رم این گوشی در هر لحظه، تنها میان 200 تا 400 مگابایت باقی می‌ماند. در واقع، معنی این جمله، این است که حافظه‌ی رم این گوشی‌های هوشمند، به هنگام انجام کارهای ساده، 2.5 گیگابایت می‌باشد و زمانی که کاربران با مروگر کروم کار می‌کنند، سرعت این دستگاه کاهش پیدا می‌نماید.

یکی از کاربران انجمن XDA Developers در این‌باره اینگونه اعلام کرده است:

“من کروم را باز می‌کنم، از آن خارج می‌شوم، و زمانی که دوباره کروم را باز می‌کنم، این مرورگر صفحه را به صورت خودکار، مجددا بارگذاری می‌نماید. من متوجه شدم زمانی که پس از مدت کوتاهی دوباره وارد اپلیکیشن خاصی می‌شوم، آن نرم‌افزار از ابتدا آغاز شده و هیچ چیزی را در خود ذخیره نمی‌کند و این موضوع، در ده‌ها نرم‌افزار مختلف دیده شده است. حتی گوشی‌ قدیمی من که برای دو سال پیش است نیز نرم‌افزارها را برای مدت بیشتری، آماده نگه می‌دارد”

یکی دیگر از کاربران این انجمن اضافه کرده:

“من نیز این گوشی را واقعا دوست دارم اما وجود چنین فضای از دست‌رفته‌ای در حافظه‌ی رم من را آزار می‌دهد. من تمام تلاش خود را می‌کنم تا هیچ نرم‌افزاری ناشناسی را در گوشی خود نصب نکنم و تنها از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنم که با آنها آشنایی دارم.”

Samsung نیز از وجود چنین مشکلی ناراحت بوده و اعلام کرده که در حال بررسی است و به زودی، یک بروزرسانی جدید را برای این گوشی‌هوشمند عرضه خواهد کرد تا مشکلات آن رفع شود. همچنین، شعبه‌ی انگلستان از شرکت سامسونگ در صفحه‌ی شخصی خود در فیسبوک اذعان داشته که بروزرسانی‌های کوچکی که در آینده عرضه می‌شوند، مشکلات عملکرد و پایداری در Galaxy S6 و Galaxy S6 edge را برطرف خواهند نمود.

اگر شما نیز از دارندگان این گوشی‌های هوشمند هستید، می‌توانید از مسیر زیر، ار بروزرسانی جدید سامسونگ مطلع شوید:

Settings > About device > Software update > Update now

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال