یک مشکل جدید در Galaxy S6: پر شدن بی‌رویه حافظه رم!

با وجود اینکه گلکسی اس6 ، 3 گیگابایت حافظه رم DDR4 دارد و این مقدار بسیار زیاد بنظر می‌رسد، کاربران این گوشی از پر شدن بی دلیل حافظه رم شکایت دارند و وجود این مشکل باعث اختلال در کارکرد عادی دستگاه برای آنها شده است. براساس تاپیک‌ها و پست‌های متعددی که در انجمن AndroidPolice توسط […]

با وجود اینکه گلکسی اس6 ، 3 گیگابایت حافظه رم DDR4 دارد و این مقدار بسیار زیاد بنظر می‌رسد، کاربران این گوشی از پر شدن بی دلیل حافظه رم شکایت دارند و وجود این مشکل باعث اختلال در کارکرد عادی دستگاه برای آنها شده است.

براساس تاپیک‌ها و پست‌های متعددی که در انجمن AndroidPolice توسط کاربران گلکسی اس6 منتشر شده است، این گوشی در هر زمانی بیشتر از 200 الی 400 مگابایت حافظه رم خالی نداشته و باز کردن اپلیکیشن‌های جدید یا لود مجدد اپلیکیشنی که قبلا استفاده شده و هنوز بسته نشده (در حالت مالتی تسکینگ)، در گلکسی اس6 نیاز به بارگذاری مجدد و کامل خواهد داشت.

گفتنی است، این گزارشات برای سامسونگ ارسال شده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه نسخه جدید اندروید (احتمالا 5.1.1) برای پرچمدار این شرکت باشیم تا این مشکل نیز برطرف گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال