مازراتی از اولین خودروی شاسی‌بلند خود با نام Levante رونمایی کرد

نمایشگاه خودرو امسال میزبان اولین خودروی شاسی‌بلند (SUV) شرکت بزرگ مازراتی بود و بالاخره پس از گذشت نزدیک به 6 سال از معرفی خودروی مفهومی Maserati Kubang، خودروی Levante آماده‌ی عرضه شد. مهندسین مازراتی این خودروی جدید را در کارخانه‌‌ی Mirafiori واقع در شهر تورین ایتالیا تولید خواهند نمود و کلاسی که این خودرو را در […]

نمایشگاه خودرو امسال میزبان اولین خودروی شاسی‌بلند (SUV) شرکت بزرگ مازراتی بود و بالاخره پس از گذشت نزدیک به 6 سال از معرفی خودروی مفهومی Maserati Kubang، خودروی Levante آماده‌ی عرضه شد.

مهندسین مازراتی این خودروی جدید را در کارخانه‌‌ی Mirafiori واقع در شهر تورین ایتالیا تولید خواهند نمود و کلاسی که این خودرو را در آن تولید خواهند نمود، همانند خودروهای Ghibli و Quattroporte خواهد بود. هر چند احتمالا باید شاهد تولید این خودرو در پلتفرم خودروی Jeep Grand Cherokee نیز باشیم چرا که مدیران این شرکت می‌خواهند از استفاده‌ی این اتومبیل از سیستم چهار چرخ متحرک Maserati Q4 مطمئن گردند.

Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-201614

اما بهتر است کمی هم در مورد عملکرد این اتومبیل شاسی‌بلند و فوق‌العاده زیبا صحبت کنیم. سازندگان قصد دارند این خودرو را در سه مدل مختلف عرضه نمایند. Levante 350 و Levante 450 به موتور 3 لیتری V6 که پیشتر در خودروهای Quattroporte و Ghibli مورد استفاده قرار گرفت بود، مجهز شده‌اند و عملکرد بسیار خوبی نیز دارند. خودروی Levante 350 قادر است از حالت سکون، ظرف تنها 6.3 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد و حداکثر سرعت این خودرو نیز 153 مایل بر ساعت اعلام می‌باشد.

از سوی دیگر Levante 450 قادر است ظرف مدت 5.2 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 164 مایل بر ساعت اعلام شده است. در مورد توان موتور این خودروها و قدرتی که این محصولات قادر به تولید آن هستند، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که در آینده، همزمان یک مدل دیگر از این خودرو با موتور V8 معرفی شود و در آن زمان، می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد این خودروها را داشته باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این خودرو را مشاهده نمایید:

Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-201612 Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-20163 Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-20164 Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-20166 Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-20169 Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-20167Maserati-Levante-at-Geneva-Motor-Show-201613

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال