امسال شاهد معرفی دو نکسوس جدید توسط شرکت‌های Huawei و LG خواهیم بود!

بالاخره شایعات در مورد نکسوس بعدی به اتمام رسید و شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که امسال، دو محصول جدید از سری گوشی‌های نکسوس را به همراه Huawei و LG عرضه خواهد نمود. گوگل اذعان داشته که این محصولات، اولین تلفن‌های هوشمندی خواهند بود که به Andorid M مجهز خواهند شد و این […]

بالاخره شایعات در مورد نکسوس بعدی به اتمام رسید و شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که امسال، دو محصول جدید از سری گوشی‌های نکسوس را به همراه Huawei و LG عرضه خواهد نمود. گوگل اذعان داشته که این محصولات، اولین تلفن‌های هوشمندی خواهند بود که به Andorid M مجهز خواهند شد و این سیستم‌عامل نیز تا دو سال آپدیت شده و بروزرسانی‌های آن برای محصولات سری نکسوس عرضه می‌شود.

شاید شما هم شایعات قبلی را دنبال کرده باشید که نشان میداد نکسوس‌های جدید در دو مدل، یکی بزرگ و دیگری کوچک، تولید خواهد شد. حالا خود گوگل اطلاعات دقیق‌تری در این مورد منتشر کرده و اعلام داشته که نکسوس کوچکتر با صفحه‌نمایش 5.2-اینچی توسط LG تولید می‌شود. همچنین، این محصول با چیپ Snapdragon 808 و با پردازنده‌ای 6-هسته‌ای وارد خواهد شد، چیپی که پیشتر در LG G4 مورد استفاده قرار گرفته بود. تنها مورد دیگری که گوگل به آن اشاره داشته نیز مربوط به باتری آن می‌شود و احتمالا باتری این گوشی، 2700 میلی‌آمپرساعت ظرفیت داشته باشد.

البته هنوز به صورت رسمی تایید نشده که این باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی باشد و خود منابع گوگل، اذعان داشته‌اند که هنوز انتخاب نهایی انجام نشده است.

اما گوشی دوم که توسط هوآوی ساخته می‌شود، در حال حاضر با اسم رمز “Bullhead” شناخته شده و با صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی، از چیپ Snapdragon 810 بهره خواهد برد. البته اینکه این چیپ مشکلات خاص خود را در تولید گرما دارد، هنوز به صورت کامل و رسمی تایید نشده اما قدرت بالای آن، سبب شده تا Google به جیپ دیگری برای محصول جدیدش فکر نکند! در مورد باتری نیز ظرفیت آن، 3500 میلی‌آمپرساعت اعلام شده که البته این موضوع نیز هنوز قطعی نیست.

پس از اینکه LG با موفقیت توانست Nexus 4 و Nexus 5 را با همکاری گوگل تولید نماید، همه منتظر بودند تا Nexus 6 نیز ساخته‌ی LG باشد اما گوگل به موتورولا روی آورد و البته از کار خود نیز پشیمان شد! حالا این کمپانی بزرگ قصد دارد تا گوشی‌های جدید خود را در سال جاری عرضه نماید. اینکه تاریخ دقیق عرضه چه زمانی می‌باشد، هنوز مشخص نشده اما با توجه به زمان عرضه‌ی محصولات قبلی نکسوس، احتمالا باید در ماه اکتبر و زمانی که آیفون بعدی شرکت اپل عرضه می‌شود، منتظر سری جدید محصولات Nexus باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال