گوگل گوشی‌های پیکسل خود را 13 مهرماه رسما رونمایی می‌کند

تاکنون خبرهای زیادی در مورد گوشی‌های پیکسل به گوش رسیده و حالا نهایتا می‌توانیم تاریخ رونمایی رسمی از دو گوشی مورد انتظار جستجوگر دنیای اینترنت را مشخص کنیم. گوگل با منتشر کردن تیزری رسمی، زمان معرفی پیکسل‌های خود را 13 ماه ماه اعلام کرده است. در تیزر ویدئویی که گوگل به مناسب رونمایی از دو […]

تاکنون خبرهای زیادی در مورد گوشی‌های پیکسل به گوش رسیده و حالا نهایتا می‌توانیم تاریخ رونمایی رسمی از دو گوشی مورد انتظار جستجوگر دنیای اینترنت را مشخص کنیم. گوگل با منتشر کردن تیزری رسمی، زمان معرفی پیکسل‌های خود را 13 ماه ماه اعلام کرده است.

در تیزر ویدئویی که گوگل به مناسب رونمایی از دو گوشی خود منتشر کرده، می‌توان نوار جستجوی این شرکت را مشاهده کرد که به گوشی‌های پیکسل تبدیل می‌شوند. همچنین همانند عکس‌های لو رفته از این گوشی، به نظر می‌رسد که لوگوی گوگل هم بر روی پیکسل‌های این شرکت ثبت خواهد شد.

در حالیکه تقریبا مطمئن هستیم که اچ‌تی‌سی سازنده‌‌ی پیکسل‌های گوگل بوده، وجود لوگوی گوگل بر روی گوشی ساخته شده توسط اچ‌تی‌سی می‌تواند بدان معنا باشد که گوگل برخلاف نکسوس‌ها، نقش بیشتری را در تولید پیکسل‌ها داشته است. در خبرهای گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی با برند گوگل شنیده می‌شد و به نظر می‌رسد پیکسل‌های گوگل اولین گوشی‌هوشمند این شرکت با لوگوی ثبت شده  باشند.

درصورتی که از مشخصه‌های فنی پیسکل‌های گوگل آگاه نیستید باید بگوییم که نسخه‌ی عادی گوشی پیکسل دارای نمایشگری 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی خواهد بود. گوگل در زیر این نمایشگر چیپست اسنپ‌دراگون 820 را قرار خواهد داد و برادر بزرگ‌تر این گوشی مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی و نسخه‌ی بهبود یافته‌ی اسنپ‌دراگون 820 و یا اسنپ‌دراگون 821 خواهد شد. گوگل برای دوربین هر دو گوشی سنسوری یکسان را تعبیه کرده است. بنابراین انتظار می‌رود هر دو پیسکل گوگل مجهز به سنسوری 12 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی باشند.

بنابراین بعد از مدت‌ها انتظار، گوشی‌های پیکسل گوگل در تاریخ 13 مهرماه رسما معرفی می‌شوند. تا معرفی این دو گوشی زمان زیادی باقی نمانده و بدون شک با معرفی این دو می‌توان اطلاعات بسیار کامل‌تری نیز به دست آورد. آیا پیکسل‌های گوگل می‌توانند جایگزین نکسوس‌های این شرکت شوند و موفقیت آن‌ها را ادامه دهند؟ تنها زمان جواب این سوال را مشخص می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال