نسل جدید Chromebook Pixel شرکت گوگل، معرفی شد

دو سال پیش که نسخه‌ی اول از Chromebook Pixel توسط شرکت شرکت گوگل معرفی شد، هدف از عرضه‌ی این محصول، گردآوری بهترین سخت‌افزار، نرم‌افزار و طراحی برای کروم‌بوک‌ها بود. حالا نسل جدیدی از این کروم‌بوک با نام Chromebook Pixel 2015 توسط گوگل معرفی شده که مناسب مدرسه‌ها، ادارات و حتی استفاده‌ی شخصی می‌باشد. این معرفی به دنبال راه‌اندازی […]

دو سال پیش که نسخه‌ی اول از Chromebook Pixel توسط شرکت شرکت گوگل معرفی شد، هدف از عرضه‌ی این محصول، گردآوری بهترین سخت‌افزار، نرم‌افزار و طراحی برای کروم‌بوک‌ها بود. حالا نسل جدیدی از این کروم‌بوک با نام Chromebook Pixel 2015 توسط گوگل معرفی شده که مناسب مدرسه‌ها، ادارات و حتی استفاده‌ی شخصی می‌باشد. این معرفی به دنبال راه‌اندازی فروشگاه آنلاین گوگل با نام Google Store بوده و علاقه‌مندان، می‌توانند این محصول را به صورت اینترنتی نیز دریافت نمایند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در کروم‌بوک جدید Pixel به کار گرفته شده، استفاده از پورت USB Type-C می‌باشد که به کاربران اجازه خواهد داد تا علاوه بر انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار بالا، به صورت همزمان بتوانند تمامی وسایل و گجت‌های خود را نیز شارژ نمایند. البته گوگل برای هر چه بیشتر شدن امکانات، از دو پورت USB Type-C در محصول جدید خود استفاده کرده که برای کاربران، آزادی عمل بیشتری را به همراه دارد.

همچون نسخه‌ی ابتدایی کروم‌بوک Pixel، کروم‌بوک جدید نیز از یک صفحه‌ نمایش لمسی با وضوح تصویر بالا، بدنه‌ی آلومینیومی و تاچ‌پد شیشه‌ای بهره می‌برد. البته این را هم اضافه کنیم که این کروم‌بوک، به یک دوربین با زاویه‌ی دید بالا نیز مجهز شده که می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت نماید.

البته Chromebook Pixel در درون نیز قدرتمند می‌باشد، چراکه این محصول به آخرین نسل از پردازنده‌های Intel Core i5 به همراع 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی SSD (هارد جامد) مجهز شده که می‌تواند سرعت پردازش کارها را تا حد زیادی افزایش دهد. سازندگان برای مصرف باتری این کروم‌بوک نیز تلاش زیادی داشته اند و حالا این محصول، به سطحی رسیده که باتری آن، با یک بار شارژ کامل، 12 ساعت دوام می‌آورد. شارژر فوق‌سریع این کروم‌بوک نیز می‌تواند در عرض 15 دقیقه، کروم‌بوک Pixel را برای 2 ساعت کار، آماده سازد.

همانطور که گفته شد، گوگل که محصولات زیادی را از طریق Google Play به فروش می‌رساند، قصد دارد تا از این پس، برخی از محصولات خود را از طریق Google Store به فروش برساند. در این فروشگاه، علاوه بر کروم‌بوک، وسایل مختلف دیگری که همه و همه ساخته‌ی گوگل هستند نیز قرار گرفته تا ارتباط کاربران با خانواده‌ی گوگل، بیش از پیش شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال