انتشار تصاویر گوشی Honor 8 Lite نشان از شباهت آن با P8 Lite 2017 هوآوی دارد

هوآوی در حالی گوشی P8 Lite را در سال جاری میلادی معرفی کرد که پرچم‌دار فعلی این شرکت P9 نام گرفته و انتظار می‌رفت در سال جاری نسخه‌ی Lite این گوشی معرفی شود. به هر حال، معرفی عجیب گوشی‌های شرکت هوآوی به نظر می‌رسد ادامه داشته باشد چرا که این شرکت چینی ممکن است در […]

هوآوی در حالی گوشی P8 Lite را در سال جاری میلادی معرفی کرد که پرچم‌دار فعلی این شرکت P9 نام گرفته و انتظار می‌رفت در سال جاری نسخه‌ی Lite این گوشی معرفی شود. به هر حال، معرفی عجیب گوشی‌های شرکت هوآوی به نظر می‌رسد ادامه داشته باشد چرا که این شرکت چینی ممکن است در برخی مناطق نسخه‌ی 2017 گوشی مورد اشاره را تحت عنوان P9 Lite به فروش برساند.

عجیب‌تر از تمامی موارد گفته شده، گوشی جدید این شرکت موسوم به Honor 8 Lite است. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، تصویر فاش شده از این گوشی است که شباهت بسیار زیادی با گوشی P8 Lite دارد.

شباهت بی‌حد و اندازه‌ی این تصویر با گوشی  P8 Lite باعث شده تا برخی بر این باور باشند که نسخه‌ی سوم این گوشی در برخی مناطق با نام  Honor 8 Lite به فروش رود. این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده و حتی مشخصه‌های فنی از  Honor 8 Lite تاکنون دیده نشده است.

گمان می‌رود گوشی  P8 Lite در اروپا با قیمت 239 یورو به فروش رود و قیمت شایعه شده برای گوشی Honor 8 Lite نیز 280 یورو است. پس باتوجه به تفاوت قیمت میان این دو گوشی، به احتمال فراوان باید شاهد چند به‌روز رسانی در بخش سخت‌افزار گوشی Honor 8 Lite باشیم. از سویی دیگر، ممکن است این تفاوت قیمت مربوط به کشورهای مختلف باشد و این دو گوشی هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند. درهرحال، هوآوی هر چه که داشته باشد را در کنگره‌ی جهانی موبایل نشان خواهد داد و ما را از این سردرگمی میان گوشی‌های خود قطعا نجات می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال