عرضه گوشی HTC Bolt با عنوان 10 evo بار دیگر تایید شد

گوشی تازه معرفی شده‌ی Bolt شرکت اچ‌تی‌سی به طور انحصاری در اختیار اپراتور Sprint کشور‌ آمریکا قرار گرفته و این اپراتور نیز از تبلیغات دونده‌ی معروف، “Usain Bolt” برای فروش این محصول استفاده کرده است. بعد از معرفی این گوشی، خبرهای متعددی مبنی بر عرضه‌ی این گوشی در دیگر مناطق با نامی متفاوت شنیده شد […]

گوشی تازه معرفی شده‌ی Bolt شرکت اچ‌تی‌سی به طور انحصاری در اختیار اپراتور Sprint کشور‌ آمریکا قرار گرفته و این اپراتور نیز از تبلیغات دونده‌ی معروف، “Usain Bolt” برای فروش این محصول استفاده کرده است. بعد از معرفی این گوشی، خبرهای متعددی مبنی بر عرضه‌ی این گوشی در دیگر مناطق با نامی متفاوت شنیده شد و حالا فاش‌کنندگان توئیتر نیز این خبرها را تایید کردند.

در ابتدا، حساب کاربری معروف evleaks از نام‌گذاری نسخه‌ی دیگر گوشی مورد اشاره به evo 10 سخن گفت و حساب کاربری LlabTooFer نیز این نام را بار دیگر تایید کرد. این حساب کاربری تاکید کرد که HTC evo 10 در تمامی مناطق عرضه نمی‌شود و به جز کشور آمریکا، در برخی از مناطق به صورت محدود منتشر خواهد شد. به‌هر‌حال برای تایید خبرهای منتشر شده بهتر است منتظر شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی و خبرهای رسمی این شرکت بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال