گوشی‌هوشمند HTC Desire 10 LifeStyle در بنچمارک AnTuTu رخ نشان داد

قرار بر این است که اچ‌تی‌سی، سازنده‌ی مطرح تایوانی گوشی‌های‌هوشمند، در ماه جاری و به صورت رسمی از دو گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle رونمایی کند. گوشی Desire 10 Lifestyle که گوشی مد نظر ما برای این خبر است قیمتی 150 تا 200 دلاری خواهد داشت و […]

قرار بر این است که اچ‌تی‌سی، سازنده‌ی مطرح تایوانی گوشی‌های‌هوشمند، در ماه جاری و به صورت رسمی از دو گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle رونمایی کند. گوشی Desire 10 Lifestyle که گوشی مد نظر ما برای این خبر است قیمتی 150 تا 200 دلاری خواهد داشت و از ظاهر قابل توجهی برخوردار خواهد شد. این دستگاه امروز در بنچمارک AnTuTu رویت شده که می‌توان نگاهی نسبتا کاملی به مشخصه‌های سخت‌افزاری آن انداخت. قبل از آن، باید بگوییم که نمایشگر این گوشی 5 اینچی خواهد بود و از رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کند چرا که این مشخصه، در بنچمارک امروز دیده نمی‌شود.

بنچمارک امروز نشان می‌دهد که در سینه‌ی گوشی مورد بحث ما چیپست اسنپ‌دراگون 400 به همراه پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 305 قرار گرفته است. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات گوشی Desire 10 Lifestyle اچ‌تی‌سی به شمار می‌روند. طبق بنچمارک لو رفته‌‌ی امروز، اچ‌تی‌سی سنسوری 13 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی این گوشی تعبیه کرده و برای سلفی‌دوستان نیز  سنسوری 5 مگاپیکسلی قرار داده است. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، اندروید 6.0.1 هم به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب شده است.

تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده که می‌توان به قرار گرفتن اسپیکرهای استریوی مطرح Boomsound Hi-Fi اچ‌تی‌سی، هندزفری‌ با کیفیت بالا و عرضه رنگ‌های مختلف اشاره کرد. احتمالا کنار لنزهای دوربین اصلی گوشی، محافظی با رنگ طلایی تعبیه خواهد شد و در نهایت، خط آنتن این گوشی هم در کناره‌های آن تعبیه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال