شرکت اچ‌تی‌سی گوشی HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را تا پایان ماه آینده میلادی معرفی می‌کند

اگر آخرین گوشی‎های هوشمند سری دیزایر شرکت اچ‎تی‎سی نتوانسته‎‎اند شما را تحت تاثیر قرار دهند (از جمله گوشی‎های Desire 825، Desire 630 و Desire 530)، شاید بعضی از نسل‎های بعدی این سری گوشی‎ها توجه‎ی شما را بتوانند به خود جلب کنند. طبق گفته‎ی وب‎سایت Venture Beat، در شهریورماه همین امسال، شرکت اچ‎تی‎سی بایستی نه یکی، […]

اگر آخرین گوشی‎های هوشمند سری دیزایر شرکت اچ‎تی‎سی نتوانسته‎‎اند شما را تحت تاثیر قرار دهند (از جمله گوشی‎های Desire 825، Desire 630 و Desire 530)، شاید بعضی از نسل‎های بعدی این سری گوشی‎ها توجه‎ی شما را بتوانند به خود جلب کنند. طبق گفته‎ی وب‎سایت Venture Beat، در شهریورماه همین امسال، شرکت اچ‎تی‎سی بایستی نه یکی، بلکه دو گوشی‎هوشمند جدید تحت اسم دیزایر 10 روانه‎ی بازار کند. دقیق‎تر بخواهیم بگوییم، گوشی‎های در پیش رو انتظار می‎رود که نام‎های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را داشته باشند.

گفته می‎شود که گوشی Desire 10 Lifestyle یک گوشی‎ با سیستم‎عامل اندروید مارشملو، با نمایشگر 5.5 اینچی، رزولوشن 720 در 1280 پیکسلی است. این دستگاه دارای چیپست اسنپ‎دراگون 4 هسته‎ای کوالکام (مدل آن مشخص نشده است) به همراه 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی خواهد بود. در بحث عکاسی و فیلم‎برداری، گوشی دیزایر 10 Lifestyle دارای یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فلش ال‎ای‎دی خواهد بود و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی هم در جلو دیده می‎شود که هر دو از سنسورهای BIS و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080p پشتیبانی می‎کنند. علاوه بر این، این گوشی بایستی دارای اسپیکرهای استریوی Hi-Fi Edition با فناوری BoomSound باشد و هدفون‎های تو گوشی با کیفیتی نیز در جعبه‎ی فروش آن دیده ‎شود. گفته می‎شود که این دستگاه جدید به چند رنگ مات مختلف به بازار خواهد آمد که هر کدام یک (تزئین طلایی متالیک) حول لنزهای دوربین و بریدگی‎های آنتن و بر روی لبه‎ها خواهند داشت. گوشی Desire 10 Lifestyle یقینا از نظر شبیه به گوشی‎های دیزایر 825, 630 و 530 نخواهد بود.

در رابطه با گوشی Desire 10 Pro اصلا جزئیاتی به چشم نمی‎خورد، ولی با توجه به استفاده از اصطلاح پرو، می‎توان تصور کرد که به نسبت مدل Desire 10 Lifestyle پیشرفته‎تر خواهد بود.

متاسفانه، در حال حاضر، تصاویری از هیچ‎کدام یکی از این گوشی‎های در پیش روی سری دیزایر شرکت اچ‎تی‎سی به چشم نمی‎خورد. هم‎چنین مشخص نیست که این دو گوشی جدید چه ارتباطی با پرچم‎دار فعلی این شرکت یعنی گوشی اچ‎تی‎سی 10 (که در تصویر بالا مشاهده می‎کنید) دارند، جدا از این‎که نیمی از اسم آن را به ارث برده‎اند.

در طول سالیان گذشته، شرکت اچ‎تی‎سی گوشی‎های بسیار متفاوتی را برای سری دیزایر (یا حداقل اندکی متفاوت) ارائه داده است که به نحوی دنبال کردن تمامی آن‎ها مشکل است. با آن‎که مدل‎های ابتدایی این سری گوشی‎ها، که شروع استفاده از نام دیزایر به سال 2010 بر می‎گردد، محصولاتی رده بالا بودند، تقریبا تمامی محصولات اخیر این دسته از گوشی‎های این شرکت در بهترین حالت قابلیت‎های یک گوشی میان‎رده را دارند و علت آن به این بر می‎گردد که شرکت اچ‎تی‎سی بر روی سری One خود تمرکز کرده است. بنابراین، منطقی است که گوشی‎های Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro در بهترین دسته‎ی گوشی‎های میان‎رده قرار گیرند، گرچه باید پذیرفت که مدل پرو حسابی باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی می‎شود (تنها به خاطر اسمش)، و باید منتظر باشیم ببینیم اچ‎تی‎سی چه نقشه‎هایی در سر دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال