MWC 2015: اچ تی سی از چه محصولاتی در مراسم MWC رونمایی کرد؟!

شرکت اچ تی سی طی مراسمی رسمی از 3 محصول جدید خود رونمایی کرد. با تک نیوز برای مرور مشخصات و جزئیات این محصولات همراه باشید: 1. HTC ONE M9 مهمان وبژه مراسم HTC، پرچمدار جدید این شرکت، HTC ONE M9 بود که با تغییراتی نسبت به مدل پیشین، از آن رونمایی شد. این گوشی […]

شرکت اچ تی سی طی مراسمی رسمی از 3 محصول جدید خود رونمایی کرد. با تک نیوز برای مرور مشخصات و جزئیات این محصولات همراه باشید:

1. HTC ONE M9

مهمان وبژه مراسم HTC، پرچمدار جدید این شرکت، HTC ONE M9 بود که با تغییراتی نسبت به مدل پیشین، از آن رونمایی شد. این گوشی با ضخامت 9.6 میلی متر دارای صفحه نمایش 5 اینچی با دقت 1920×1080 (چگالی تصویر 441 پیکسل در هر اینچ) و از نوع Super LCD 3، بدنه کاملا فلزی، پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 کوآلکام، دارای نسخه 5 از سیستم عامل اندروید، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا آن تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی با دقت 20.7 مگاپیکسل بهمراه فلاش دوگانه، دوربین جلو با دقت 4 مگاپیکسل از نوع اولتراپیکسل، قابلیت فیلمبردای  2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه و باطری با ظرفیت 2840 میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‎باشد.

DSC_2288

 

70595f2e-cd38-438b-aa97-fad2d89b8310_800

همچنین فریمی نقره‌ای و طلایی در دور این گوشی قرار گرفته است و بدنه‌ اصلی نیز آلومینومی برس خرده است. بر روی لنز دوربین هم محافظی از نوع سافایر کشیده شده است.

DSC_2337

چیزی که بسیار از آن انتقاد می‎شد یعنی دوربین 4 مگاپیکسلی عقب M8 در این گوشی به جلو آمده و کاربر می‎تواند عکس های سلفی باکیفیتی را با آن ثبت کند.

DSC_2318

 

این گوشی هوشمند از رابط کاربری Sense 7 اچ تی سی بهره مند است.

2-HTC Vive

اچ تی سی امروز با همکاری شرکت Valve (شرکت بازی ساز معروف)، اقدام به معرفی اولین هدست مجازی خود کرده است. نام این گجت، HTC Vive می‎باشد.

HTC-Vive

اچ تی سی وایو که از فناوری Valve’s Steam VR tracking بهره مند است، دارای 70 سنسور ویژه می‎باشد و نمای 360 درجه را به کاربر ارائه می‎دهد. بنابراین حس زیبای قرار گرفتن در دنیایی مجازی به کاربر دست می‎دهد. توسط این گجت می‌توان در کنفرانس های زنده شرکت کرد و خاطرات را مرور کرد و همچنین وارد دنیایی مجازی شد. بخاطر شرکات کمپانی والو، این گجت نظر مثبت بسیاری از کاربران را بهمراه خواهد داشت. این گجت دارای دو کنترلر بی سیم هم هست.سرعت رندر تصاویر در اچ تی سی وایو، نرخ 90 فریم بر ثانیه است.

DSC_2387

 

بجز کمپانی Valve، شرکت های دیگری نیز در طراحی این محصول شریک هستند. شرکت های مثل Vertigo Games, Bossa, Barry Fireproof, Dovetail Games از آن جمله هستند.

DSC_2398

 

3-HTC Grip

سومین محصول کمپانی اچ تی سی، HTC Grip نام دارد. این دستبند که مخصوصا ورزشکاران طراحی شده است، قابلیت ثبت رکورد های ورزشی و مقایسه آنها بین 20 ورزشکار دیگر را دارد. این دستبند دارای GPS داخلی است و فعالیت روزمره شما را ثبت خواهد کرد و نیازی نیست که شما حتما ورزشکار حرفه ای باشید. گریپ دارای صفخه نمایش لمسی خمیده 1.8 اینچی با دقت 32×160 پیکسل است و رقیب جدی دستبند مایکروسافت می باشد. این گوشی ضد آب و ضد گردو غبار بوده و گواهینامه IP57 را دریافت نموده است. گریپ در 3 سایز مختلف عرضه خواهد شد.

HTC-Grip-hands-on

 

عرضه این دستبند از فصل بهار در آمریکا با قیمت 200 دلار شروع خواهد شد.

 

 

DSC_2413

 

با این تفاسیر، آیا شرکت HTC با ارائه محصولات جدیدش، توانایی رقابت با دیگر شرکت‎ها را خواهد داشت؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال