[شایعه] HTC از گوشی هوشمند One E9 با صفحه نمایش QHD در این ماه رونمایی خواهد کرد

یک ماه پیش، خبرگزاری‌ها طی شایعاتی، از مشخصات گوشی جدید شرکت اچ تی سی با اسم رمز A55 پرده برداشتند. با رونمایی این شرکت از گوشی One M9 در محل کنگره جهانی موبایل (MWC)، به این فکر افتادیم که به احتمال بسیار زیاد، مشخصات منتشر شده، مربوط به یک گوشی از نسخه Desire این شرکت […]

یک ماه پیش، خبرگزاری‌ها طی شایعاتی، از مشخصات گوشی جدید شرکت اچ تی سی با اسم رمز A55 پرده برداشتند. با رونمایی این شرکت از گوشی One M9 در محل کنگره جهانی موبایل (MWC)، به این فکر افتادیم که به احتمال بسیار زیاد، مشخصات منتشر شده، مربوط به یک گوشی از نسخه Desire این شرکت می‌باشد که با نام One E9 معرفی خواهد شد. طبق خبرهای منتشر شده از پایگاه upleaks@ (منبعی که مشخصات دقیق One M9 را قبل از رونمایی رسمی آن در MWC به طور کامل افشا کرد)، E9 تا پایان ماه مارس در کشور چین عرضه خواهد شد.

اینطور بنظر می‌رسد که گوشی هوشمند One E9، اولین گوشی اچ تی سی خواهد بود که به صفحه نمایشی با دقت QHD (دقت 1440×2560 پیکسل) و با ابعاد 5.5 اینچ مجهز می‌شود. البته گوشی E9 همانند M9 از چیپست اسنپدراگون استفاده نخواهد کرد و به احتمال بسیار زیاد از یکی از تراشه‌های شرکت مدیاتک (پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی MT6795 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز) استفاده خواهد کرد.

One E9 از نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید منتسب به آبنبات چوبی و همچنین رابط کاربری Sense 7.0 بهره‎مند خواهد شد. دیگر مشخصات فنی منتشر شده One E9 شامل بلندگوهای BoomSound، دوربین اصلی با دقت 20 مگاپیکسل، دوربین جلو از نوع اولتراپیکسل با دقت 4 مگاپیکسل (در بعضی نسخه‌ها تا 13 مگاپیکسل)، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشند.

همچنین خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که E9 در سه رنگ متفاوت به بازار عرضه خواهد شد: طلایی، خاکستری تیره و قهوه‌ای روشن.

با این همه، این مدل می‎تواند همان One M9 Plus باشد که منتظرش بودیم. البته واضح است که اچ تی سی قصد عرضه جهانی این گوشی را نخواهد داشت. هرچند احتمال آن نیز وجود خواهد داشت. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، مطمئنا شما را از اطلاع آنها بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

با این تفاسیر، بنظر شما، آیا عرضه جهانی E9 از میزان فروش M9 خواهد کاست؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال