طبق این تصویر تبلیغاتی، اچ‌تی‌سی فردا از گوشی‌هوشمند وان X9 رونمایی خواهد کرد

گوشی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به وان X9 که تصاویر آن اخیراً منتشر شده ممکن است فردا مصادف با سوم دی‌ماه معرفی شود. یک شرکت تایوانی تبار در حساب کاربری Weibo خود تیزر تبلیغاتی که در تصویر مشاهده می‌کنید را به انتشار رسانده است. شواهدی نظیر وجود حرف X لاتین در میان نمایشگر گوشی و همچنین […]

گوشی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به وان X9 که تصاویر آن اخیراً منتشر شده ممکن است فردا مصادف با سوم دی‌ماه معرفی شود. یک شرکت تایوانی تبار در حساب کاربری Weibo خود تیزر تبلیغاتی که در تصویر مشاهده می‌کنید را به انتشار رسانده است.

شواهدی نظیر وجود حرف X لاتین در میان نمایشگر گوشی و همچنین دکمه‌های خازنی برجسته، شایعات مربوط به معرفی وان X9 در رویداد 24 دسامبر را تأیید می‌کنند.

X-mas

آنچه که تا این لحظه در خصوص مشخصات فنی این گوشی گفته شده و موفق به اخذ گواهینامه TENAA شده است به شرح زیر خواهد بود:

در فهرست مشخصات این گوشی چنین آمده است که مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز (احتمالاً چیپست MT6795 SoC مدیاتک)، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت البته از نوع قابل ارتقای آن خواهد بود.

از نظر دوربین وان X9 دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه OIS در عقب و به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمن اینکه ابعادی معادل 153.2 در 75.9 در 7.99 میلی‌متر داشته وزنی برابر با 174 گرم خواهد داشت. گفتنی است که این گوشی با اندروید 5.0.2 عرضه شده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که وان X9 اچ‌تی‌سی در کشور تایوان با قیمتی بین 366 دلار تا 457 دلار به بازار عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال