Huawei Honor 6 Plus با دوربین دو تایی معرفی شد

هوآوی هانر 6 پلاس پس از شایعات متعدد بالاخره امروز بصورت رسمی در چین معرفی شد. این تلفن هوشمند که برای داشتن دوربین دوتایی احتمالا حائز اهمیت و جایگاه خاصی خواهد بود، توسط دو سنسور 8 مگاپیکسلی که بصورت افقی درکنار یک دیگر قرار گرفته اند، عکس های 13 مگاپیکسلی میگیرد. به گفته ی هوآوی […]

هوآوی هانر 6 پلاس پس از شایعات متعدد بالاخره امروز بصورت رسمی در چین معرفی شد. این تلفن هوشمند که برای داشتن دوربین دوتایی احتمالا حائز اهمیت و جایگاه خاصی خواهد بود، توسط دو سنسور 8 مگاپیکسلی که بصورت افقی درکنار یک دیگر قرار گرفته اند، عکس های 13 مگاپیکسلی میگیرد. به گفته ی هوآوی این دوربین میتواند در یک دهم ثانیه فوکوس کرده و عکس بگیرد!

نمایشگر این تلفن هوشمند 5.5 اینچ فول اچ دی بوده و در قلب آن یک پردازنده قدرتمند کایرین 925 هشت هسته ای قرار دارد که ساخته ی خود هوآوی است. این پردازنده از 4 هسته ی Cortex-A15 و 4 هسته ی A7 به همراه پردازنده گرافیکی Mali T628 MP4 ساخته شده است و در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند را تشکیل میدهد.

از دیگر مشخصات آن میتوان به باتری نسبتا پر ظرفیت 3600 میلی آمپری، بدنه یک تکه به همراه فریم فلزی و قابلیت نصب کارت حافظه اشاره کرد.

این فبلت زیبا قرار است از هفته ی آینده با قیمت های 2000 ین (حدود 260 یورو) و 2500 ین (حدود 320 یورو) برای مدلهای دو سیمکارت 3G و دو سیمکارت 4G در چین به فروش برسد. متاسفانه درباره فروش جهانی آن حرفی به میان نیامده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال