هواوی P8 رسما معرفی شد

هواوی P8 در تاریخ 15 آوریل توسط مدیرعامل این شرکت معرفی شد. این گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی فلزی و 6.4 میلی‌متر ضخامت جایگزین پرچمدار پیشین این شرکت شد. طراحی این گوشی‌هوشمند مدرن و منحصر به فرد است و برخلاف پرچمداران قبلی این شرکت که بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه داشتند، تماماً از فلز طراحی شده […]

هواوی P8 در تاریخ 15 آوریل توسط مدیرعامل این شرکت معرفی شد. این گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی فلزی و 6.4 میلی‌متر ضخامت جایگزین پرچمدار پیشین این شرکت شد.

طراحی این گوشی‌هوشمند مدرن و منحصر به فرد است و برخلاف پرچمداران قبلی این شرکت که بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه داشتند، تماماً از فلز طراحی شده است. ساخت بدنه‌ی این گوشی از آلومینیوم 810 دقیقه زمان می برد. پوشش مخصوص نانو، هواوی پی 8 را از خطر قطرات آب و حادثه‌های ناگهانی در امان می‌دارد.

1 2

هواوی پی 8 مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p است که حاشیه‌ی کمی دارد، 78.3 درصد از قسمت جلویی گوشی هوشمند را صفحه نمایش دربرگرفته است. هواوی در مراسم معرفی راه جدیدی برای استفاده از صفحه نمایش لمسی به کاربران نشان داد، شما می توانید برای گرفتن اسکرین‌شات تنها یک قسمت از صفحه نمایش را که مد نظر دارید کراپ کنید(برش دهید). این تلفن‌هوشمند دارای رابط کاربری Emotion UI 3.1 است که برروی اندروید 5 آبنبات چوبی نصب شده است.

دوربین اصلی هواوی پی 8 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی‌ست که نور را با فرمت RGBW دریافت می‌کند و این موضوع به عکاسی در نور کم کمک شایانی خواهد کرد. لرزشگیر اپتیکال دوربین اصلی هواوی پی 8 قدرت تصحیح لرزش‌ها تا 1.6 درجه را داراست و این میزان دو برابر قدرت لرزشگیر دوربین اصلی آیفون 6 است. همچین هواوی پی 8 دارای یک پردازنده‌ی مجزا برای تصاویر است که ادعا می شود کیفیت یک دوربین DSLR را دارد. این پردازنده وظیفه‌ی کاهش نویز تصاویر، تشخیص خودکار منظره، تشخیص پیشرفته چهره و تنظیم تراز سفیدی را بر عهده دارد. دوربین هواوی پی 8 قابلیت دارد ویدئوهایی با کیفیت 1080p ضبط کند که برای پرچمداران سال 2015 نامناسب به نظر می‌رسد، اما دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی‌هوشمند تا حدودی بر کیفیت کم ضبط ویدئو سرپوش می‌گذارد.

قلب تپنده‌ی پی 8 پردازنده‌ی بومی و قدرتمند Kirin 935 است که با 8 هسته‌ی Cortex-A53 مصرف باتری مناسبی دارد. هوآوی به کاربرانش قول داده که این گوشی‌هوشمند 2 الی 3 روز صرف نظر از اینکه چه میزان اپلیکیشن نصب کرده‌اید دوام خواهدآورد. کاربران با استفاده مداوم با تکیه بر این باتری 2680 میلی امپر ساعت، می توانند 1.5 روز عمر باتری انتظار داشته‌باشند.

هواوی پی 8 ار تکنولوژی Signal+ این شرکت بهره می‌برد و دو آنتن دارد و می تواند در کمتر از 33.5 میکروثانیه بین آنها سوییچ کند و تماس ها و ارتباطات شما را تحت تاثیر قرار ندهد. وای فای این گوشی‌هوشمند قابلیت دارد به صورت اتوماتیک قویترین سیگنال وای فای در محیط را برگزیند.

این گوشی‌هوشمند قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را دارد. در گاه دوم سیم کارت می تواند به جای درگاره کارت حافظه‌ی میکرو اس دی نیز به کار گرفته‌شود. کاربران می توانند در سفرهای خارجی از دو سیم کارت همزمان استفاده کنند و در کشور خودشان از حافظه‌ی بیشتر تلفن هوشمندشان بهره ببرند.

هواوی قاب ها و کاورهای متعددی را برای محصول جدیدش پیشنهاد می‌دهد اما جذاب‌ترین آنها کاوری با جوهر الکترونیکی است که صفحه نمایش 4.3 اینچی را به تلفن‌هوشمند کاربر اضافه می کند و برای خواندن اعلانات در نور خوشید فوق‌العاده است.

هواوی پی 8 در دو نسخه بسته به رنگها و حافظه‌ی داخلی اش عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌ی 16 گیگابایت این گوشی‌هوشمند 500 یورو است و برای نسخه‌ی 64 گیگابایتی باید 100 یورو بیشتر پرداخت کنید. اروپا، خاورمیانه و آفریقای جنوبی اولین بازارهایی هستند که هواوی پی 8 در آنها عرضه خواهدشد.

در ادامه با تک نیوز همراه باشید و تصاویر مراسم رونمایی از هواوی پی 8 را ببینید:

5

6

7

8 9

10

11

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال