معرفی گوشی‌های هوشمند P9 و P9 Plus‌ هوآوی به بازار ایران

دو گوشی هوشمند Huawei P9 و Huawei P9 Plus که در 18 فروردین ماه رونمایی شده بود، عصر روز 16ام خرداد طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران به بازار ایران معرفی شد. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت هواوی و همچنین خبرنگاران رسانه‌های جمعی برگزار شد و Ray Yao، مدیر ارشد دفتر هواوی […]

دو گوشی هوشمند Huawei P9 و Huawei P9 Plus که در 18 فروردین ماه رونمایی شده بود، عصر روز 16ام خرداد طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران به بازار ایران معرفی شد.

این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت هواوی و همچنین خبرنگاران رسانه‌های جمعی برگزار شد و Ray Yao، مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین، ایران را یکی از بزرگترین بازارهای خاورمیانه توصیف کرده و گفت که کار خود در ایران را به تازگی آغاز کرده و همواره علاقمند به حضور در ایران بوده است.

1

مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران ابتدا به توصیف مسیری که تا امروز طی شده و پیش رو است، و همچنین وضعیت این شرکت در ایران و جهان پرداخت. در این خصوص آماری را نیز ارئه کرد؛ شرکت هواوی در سال 2015، 108 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کرد که نشان دهنده رشد 47 درصدی این شرکت در سال 2015 و ادامه روند رو به رشد این شرکت از سال 2011 است. در سه ماهه اول سال 2016 نیز عرضه دستگاه های هواوی به 75 میلیون دستگاه رسید.

وی همچنین با تاکید بر رسیدن به رتبه هفتادم در لیست باارزش‌ترین برندهای جهان توسط این شرکت گفت: برند هواوی در طی 5 سال گذشته به یکی از صد برند برتر دنیا تبدیل شده و تنها در عرض 2 سال شاهد 15 درصد رشد بوده است.

در ادامه این مراسم، بنیامین دارمی، مدیر ارشد بازاریابی موبایل هواوی در ایران، به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار هواوی در سه بخش طراحی، دوربین و فناوری پرداخت. طبق اظهارات دارمی، بدنه اینگشی هوشمند فلزی و کاملا یکپارچه بوده و هیچ شکافی در میان اجزای بدنه دیده نمی‌شود. ابعاد گوشی 5.2 اینچ است که صفحه نمایش آن در بدنه کاملا جمع و جور به نظر می‌رسد. حاشیه صفحه نمایش نیز 1.7 میلیمتر است.

2

وی همچنین از ضخامت کم بدنه Huawei P9‌ و کمتر بودن برآمدگی دوربین آن نسبت به گوشی‌های هوشمند رقیب خبر داد.

دارمی با تاکید بر همکاری شرکت هواوی با لایکا که قدمتی بیش از صد سال در بازار دوربین عکاسی جهان دارد، گفت: در این گوشی هوشمند لنزهای دوگانه به کار گرفته شده که یکی از این دو لنزها وظیفه ثبت تصاویر سیاه و سفید و دیگری وظیفه ثبت تصاویر به صورت رنگی را داراست که با ترکیب این تصاویر، تصویر نهایی با کیفیت هر چه تمام‌تر به دست خواهد آمد. از جمله مزایای دوربین این گوشی جذب نور بیشتر، ثبت بهتر رنگ‌ها، فوکوس چند مرحله‌ای بر روی اشیاء داخل کادر و همچنین وجود تنظیمات دستی دوربین است.

3

اولین مورد از بخش فناوری به کار گرفته شده در این گوشی، حسگر اثر انگشت سه بعدی آن است که می‌تواند امکانات جالبی همچون مرور گالری، تنظیم آلارم گوشی، جواب دادن تماس تلفنی، در کنار باز کردن قفل صفحه نمایش به کاربران دهد.

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-12

این گوشی هوشمند از چیپست Kirin 955 بهره برده که دارای چهار هسته Cortex-A72 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با سرعت 1.8 گیگاهرتز می‌باشد. Huawei P9 یک گوشی دوسیم کارته است که می‌توان از جایگاه سیم کارت دوم به عنوان جایگاه کارت حافظه جانبی نیز استفاده کرد. به گفته دارمی، استفاده از سه آنتن در این گوشی هوشمند برای اولین بار در جهان است که دیگر محدودیتی را در خصوص گرفتن گوشی در دست برای کاربران به همراه نخواهد داشت.

Huawei-P9-P9-Plus-in-Iran-13

مدیر ارشد بازاریابی هواوی در ایران در ادامه به معرفی نسخه پلاس این گوشی پرداخت و امکانات آن را شامل صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی، دوربین سلفی بهتر، لمس پیشرفته‌تر صفحه نمایش، باتری با ظرفیت بیشتر، صدای بهتر و امکانات استفاده ریموت دانست.

ضخامت دستگاه با وجود افزایش اندازه صفحه نمایش و افزایش ظرفیت همچنان زیر 8 میلیمتر باقی مانده است و همچنین ظرفیت باتری این مدل به 3400 میلی‌آمپرساعت ارتقا یافته و صفحه‌نمایش نیز از نوع Super AMOLED خواهد بود. این صفحه‌نمایش همچنین به فشار حساس بوده و فناوری لمس سه‌بعدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که هواوی 18 اپلیکیشن برای استفاده از آن در نظر گرفته است. در دوربین سلفی این مدل از فوکوس خودکار بهره برده شده است و بلندگوهای این مدل نیز در هنگام قرارگرفتن به صورت افقی عملکرد بلندگوهای استریو و در هنگام قرارگرفتن به صورت عمودی به صورت یک بلندگوی ترکیبی دارای صدای بم و زیر عمل خواهند کرد. از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می‌توان به درگاه مادون قرمز اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال