هوآوی تا امروز 9 میلیون دستگاه گوشی P9 به‌فروش رسانده است

هوآوی که هدفش تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان است، امروز اعلام کرد که 9 میلیون گوشی هوآوی P9 در سطح جهان به فروش رسانده است. در ماه سپتامبر، این تولیدکننده گفته بود که فروش این گوشی به 6 میلیون رسیده است. به این معنی است که در طول 2 ماه گذشته […]

هوآوی که هدفش تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان است، امروز اعلام کرد که 9 میلیون گوشی هوآوی P9 در سطح جهان به فروش رسانده است. در ماه سپتامبر، این تولیدکننده گفته بود که فروش این گوشی به 6 میلیون رسیده است. به این معنی است که در طول 2 ماه گذشته 3 میلیون گوشی دیگر نیز به فروش رسیده است. گوشی P9 در ماه آوریل عرضه شده بود.

گوشی هوآوی P9 دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل با اپتیک لایکا بوده و دارای چیپست Kirin 955 است. پردازنده این گوشی هشت هسته ای 2.5 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-T880 می‌باشد. این گوشی دارای حافظه رم 3 گیگابایت، حافظه داخلی 32 گیگابایت (25 مگابایت در دسترس کاربران نهایی)، صفحه نمایش LCD 5.2 اینچ، باتری 3000 میلی آمپرساعت و اسکنر اثرانگشت در پشت است. گوشیP9 نیز شامل دو نسخه هوآوی P9 پلاس 5.5 اینچی و هوآوی P9 لایت با یک دوربین در پشت می‌باشد.

در طول نیمه اول سال جاری، این تولیدکننده حدود 57.3 میلیون گوشی فروخته است.  این باعث شده که هوآوی بعد از سامسونگ و اپل، سومین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان باشد. پرفروش‌ترین گوشی بعدی هوآوی نیز ممکن است هوآوی میت 9 باشد که طبق گزارشات در 14 نوامبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال