هواوی در سه ماهه سوم سال 2015 موفق به فروش 27.4 میلیون گوشی‌هوشمند شده است

در خبرهای منتشر شده داشتیم که هوآوی با پشت سرگذاشتن یکی دیگر از شرکت‌های چینی، شیائومی، موفق شده تا به تولید کننده‌ی اول گوشی‌های‌هوشمند در چین تبدیل شود. در آن زمان آمار دقیقی از تعداد فروش گوشی‌ها منتشر نشد ولی امروز هوآوی در پستی که در اکانت رسمی توئیتر خود منتشر کرد، میزان فروش گوشی‌های هوشمند […]

در خبرهای منتشر شده داشتیم که هوآوی با پشت سرگذاشتن یکی دیگر از شرکت‌های چینی، شیائومی، موفق شده تا به تولید کننده‌ی اول گوشی‌های‌هوشمند در چین تبدیل شود. در آن زمان آمار دقیقی از تعداد فروش گوشی‌ها منتشر نشد ولی امروز هوآوی در پستی که در اکانت رسمی توئیتر خود منتشر کرد، میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را به صورت رسمی اعلام کرد. براساس این پست، هوآوی 27.4 میلیون گوشی‌هوشمند در سه ماهه‌ی سوم سال 2015 به فروش رسانده که از این تعداد، 4 میلیون گوشی هوآوی P8، پرچمدار این شرکت، به فروش رفته است.

البته آمار فروش گوشی‌ هوآوی P8 مربوط به سه ماهه‌ی اخیر نبوده بلکه از زمان عرضه‌ی این گوشی که حدودا شش ماه پیش بوده حساب شده است. اگر بخواهیم آمار سه‌ ماهه‌ی اخیر را با سال گذشته مقایسه کنیم، هوآوی موفق شده حدود 11 میلیون گوشی‌هوشمند نسبت به سه‌ ماهه‌ی سوم سال 2014 بیشتر به فروش برساند.

از دیگر اخبار مربوط به این شرکت چینی می‌توان به معرفی گوشی Honor 5X اشاره کرد که روز پیش به طور رسمی هوآوی از آن پرده برداشت. علاوه‌بر این، هوآوی قصد دارد از جدیدترین چیپست خود به نام Kirin 950 نیز در هفته‌ی آینده رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال