اپل موفق شده تا 3.6 میلیون ساعت هوشمند را در سه ماهه‌ی دوم سال به فروش برساند

طبق آمار جدیدی که توسط IDC انتشار پیدا کرده، شرکت اپل موفق شده تا 3.6 میلیون ساعت هوشمند را در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به فروش رسانده و عنوان محبوب‌ترین گجت پوشیدنی در این سه ماه (تا پایان 30 ژوئن) را از آن خود نماید. هر چند همچنان اپل باید تلاش زیادی داشته باشد […]

طبق آمار جدیدی که توسط IDC انتشار پیدا کرده، شرکت اپل موفق شده تا 3.6 میلیون ساعت هوشمند را در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به فروش رسانده و عنوان محبوب‌ترین گجت پوشیدنی در این سه ماه (تا پایان 30 ژوئن) را از آن خود نماید. هر چند همچنان اپل باید تلاش زیادی داشته باشد تا به فروش بالایی که شرکت Fitbit در این سه ماهه داشته برسد چرا که فیت‌بیت موفق شده تا 4.4 میلیون گجت پوشیدنی را در همین مدت به فروش برساند.

بر اساس آمار منتشر شده، شرکت چینی شیائومی نیز با فروش 3.1 میلیون گجت پوشیدنی، موفق شده تا عنوان سومین فروشنده‌ی برتر این صنعت را با داشتن سهم 17.4 درصدی از سهم بازار، در اختیار داشته باشد. پس از این شرکت‌ها نیز کمپانی‌های Garmin و Samsung به ترتیب با سهم 3.9 و 3.4 درصدی از بازار، در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

IDC Estimates Apple Watch Sales Totaled 3.6 Million in Second Quarter 2

ماه گذشته نیز مرکز تحلیل و آمار Strategy Analytics، میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل را 4 میلیون دستگاه تخمین زده بود اما به نظر آمار منتشر شده توسط IDC، قرابت بیشتری با واقعیت دارند. خود شرکت اپل نیز هنوز هیچ آمار مشخصی از میزان فروش ساعت‌های هوشمند این شرکت را از ماه آوریل که وارد بازار شده، منتشر ننموده و در عوض در آخرین گزارش مالی خود که منتشر کرده بود، میزان فروش Apple TV، آیپاد و محصولات الکترونیکی دیگر خود را در شاخه‌ای با نام “سایر محصولات”، به صورت کامل اعلام کرده بود. هر چند مدیرعامل ارشد اجرایی شرکت، آقای تیم کوک، به صورتی مبهم اشاره کرده بود که میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل، بیشتر از انتظارات شرکت بوده است.

همانطور که اطلاع دارید، این ساعت در بازار کشور نیز در حال فروش بوده و از مراکز خرید معتبر می‌توان آن را دریافت نمود. اما آیا شما نیز از افرادی هستید که از ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کنند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال