اپلیکیشن پیام‌رسان لاین بیش از 500 میلیون‌ دانلود در پلی‌استور گوگل داشته است

اخیرا برنامه پیام‌رسان لاین توانسته است در فروشگاه پلی‌استور گوگل به آمار دانلود 500 میلیون دست پیدا کند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن در این حوزه حالا به لیستی اضافه شده است که در آن نام برنامه‌های دیگری همچون دراپ‌باکس، اینستاگرام و اسکایپ قرار دارد. این برنامه که توسط یک شرکت ژاپنی تولید و توسعه […]

اخیرا برنامه پیام‌رسان لاین توانسته است در فروشگاه پلی‌استور گوگل به آمار دانلود 500 میلیون دست پیدا کند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن در این حوزه حالا به لیستی اضافه شده است که در آن نام برنامه‌های دیگری همچون دراپ‌باکس، اینستاگرام و اسکایپ قرار دارد.

این برنامه که توسط یک شرکت ژاپنی تولید و توسعه داده شده و البته هم اینک در بسیاری از کشورهای آسیایی بسیار پرطرفدار است، تخمین زده شده که در دنیا دارای 700 میلیون کاربر باشد. البته جالب است بدانید که برنامه واتس‌اپ با یک میلیارد کاربر و فیس‌بوک با 900 میلیون کاربر از جمله پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها در سطح دنیا هستند.

برنامه لاین اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که براساس آن کاربران می‌توانند چت گروهی را به مکالمه صوتی گروهی تبدیل کرده و تا میزان 200 نفر به طور همزمان در آن شرکت داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال