بهینه‌سازی نسخه‎‌ی موبایلی سایت‌ها از 21 آوریل تاثیر فوق‌العاده‌ای در رنک گوگل آن‌ها خواهد داشت

الگوریتم جستجوی موتورهای گوگل به زودی دستخوش تغییراتی عمده خواهد شد. این تغییرات از روز بیست و یکم ماه آوریل (April) سال جاری رسما اعمال می‌شوند. بنا به اطلاعات به دست آمده از این تاریخ به بعد گوگل برای سایت‌های بهینه‌سازی شده به منظور نمایش در دستگاه‌های هوشمند موبایل..

الگوریتم جستجوی موتورهای گوگل به زودی دستخوش تغییراتی عمده خواهد شد. این تغییرات از روز بیست و یکم ماه آوریل (April) سال جاری رسما اعمال می‌شوند. بنا به اطلاعات به دست آمده از این تاریخ به بعد گوگل برای سایت‌های بهینه‌سازی شده به منظور نمایش در دستگاه‌های هوشمند موبایلی امتیاز خاصی قائل شده و رنک این سایت‌ها را با افزایش چشمگیری مواجه خواهد کرد.

گوگل مدعی شده که تغییرات مد نظرش منجر به ایجاد “تحولاتی جالب توجه” در زمینه‌ی فعالیت سایت‌ها و رنگ دهی به آن‌ها خواهد شد. این تغییرات اعمالی وابسته به زبان خاصی نبوده (مثلا سایت‌های انگلیسی زبان) و بر روی تمامی سایت‌‌ها در سراسر دنیا و بدون توجه به زبانشان اعمال خواهد شد.

در کنار این تغییرات، گوگل شروع به بررسی استفاده از اطلاعات بیشتر نسبت به برنامه‌های نمایه شده یا ایندکس شده، به عنوان یک عامل مهم در رتبه بندی نتایج جستجوی کاربران خواهد کرد و کاربرانی که وارد حساب کاربری خود شده و یا از برنامه‌های شما استفاده می‌کنند تاثیر چشمگیری در رنگ دهی به سایت شما خواهند داشت.

این موضوع علاوه بر این که منجر به بهتر شدن سیستم جستجو برای کاربران خواهد شد، سایت‌های فعال را نیز به این فکر فرو می‌برد تا نسخه‌ای بهینه‌سازی شده از سایت خود را به منظور نمایش در دستگاه‌های هوشمند طراحی کنند. به طور کلی گوگل از سال گذشته با تدابیر خاصی، اهمیت بیشتری به این مسئله داده بود، اما از تاریخ بیست و یکم ماه آوریل این تغییرات بیش از پیش محسوس خواهند شد.

بنابراین اگر تمایل دارید که رتبه‌ی جستجوی سایت خود را در موتورهای جستجوی گوگل ارتقاء دهید، حتما نسبت به طراحی و بهینه‌سازی نسخه‌ی موبایلی سایت خود اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال