اینستاگرام لوگو و رابط کاربری اپلیکیشن خود را تغییر داد

اینستاگرام امروز خبر از ارائه‎ی آپدیت مهمی برای اپلیکیشن‎های موبایل خود داد. این آپدیت هم شامل کاربران iOS و هم اندروید خواهد شد و آن‎ها می‎توانند جدیدترین نسخه‎ی این اپلیکیشن را از طریق اپ استور iOS یا پلی استور گوگل دریافت کنند. زمان نصب این نسخه‎ی جدید اولین چیزی که کاربران متوجه‎ی آن می‎شوند لوگوی […]

اینستاگرام امروز خبر از ارائه‎ی آپدیت مهمی برای اپلیکیشن‎های موبایل خود داد. این آپدیت هم شامل کاربران iOS و هم اندروید خواهد شد و آن‎ها می‎توانند جدیدترین نسخه‎ی این اپلیکیشن را از طریق اپ استور iOS یا پلی استور گوگل دریافت کنند.

زمان نصب این نسخه‎ی جدید اولین چیزی که کاربران متوجه‎ی آن می‎شوند لوگوی متفاوت این شبکه‎ی اجتماعی خواهد بود. اینستاگرام برای انتخاب لوگوی جدید طرح‎های زیادی را مد نظر داشته و در آخر لوگوی جدید جذابی که در زیر می‎توانید مشاهده کنید را انتخاب کرده است.

gsmarena_002

به دنبال این تغییر نه تنها اپلیکیشن اصلی خود اینستاگرام صاحب آیکون جدیدی شده است بلکه سه اپلیکیشن موبایل دیگری که در رابطه با اشتراک‎گذاری عکس و مرتبط با اینستاگرام هستند و توسط مالک اصلی این شبکه‎ی اجتماعی، فیسبوک، توسعه یافته‎اند یعنی Hyperlapse، Boomerang و Layout نیز ظاهر جدید و متفاوتی را تجربه کرده‌اند.

در خود اینستاگرام شما بایستی در بعضی نقاط نیز شاهد طراحی جدیدی باشید، گرچه زمانی که جدیدترین نسخه‎ی این اپلیکیشن را دریافت می‎کنید به صورت خودکار این تغییر مشاهده نمی‎شود چون یقینا این تغییر باید از سمت سرور باشد و به صورت مرحله‎ای اجرا شود. زمانی که وارد این رابط کاربری جدید می‎شوید، متوجه خواهید شد که ظاهر آن بسیار ساده‎تر شده و به نسبت رابط کاربری قبلی کمتر آبی رنگ است.

gsmarena_003

بالا و پایین این اپلیکیشن حالا به سفیدی گراییده است، و آیکون‎های موجود در نوار ابزار پایینی صفحه به نظر می‎رسد به نسبت سابق کوچک‎تر شده‎اند.

بر اساس گفته‎ی اینستاگرام تعداد تصاویر و ویدیوهای به اشتراک‎گذاشته شده روی این شبکه‎ی اجتماعی روزانه 80 میلیون عدد است و تغییر ظاهر این اپلیکیشن می‎تواند نشان دهد که چطور “داستان‎گویی توسط تصاویر متنوع و جذاب” شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال