تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شد

بعد از اینکه مشخص شد گلکسی نوت 7 سامسونگ ممکن است به یکی ‌از گران‌ترین فبلت‌های بازار تبدیل شود و قیمت آن از 910 دلار شروع شود، حالا تصاویر جدیدی از وب‌سایت فرانسوی nowhereelse.fr منتشر شده که به طور کلی گلکسی نوت 7 سامسونگ را از زوایای مختلفی نمایان کرده است. از نام گوشی گرفته تا مشخصه‌های […]

بعد از اینکه مشخص شد گلکسی نوت 7 سامسونگ ممکن است به یکی ‌از گران‌ترین فبلت‌های بازار تبدیل شود و قیمت آن از 910 دلار شروع شود، حالا تصاویر جدیدی از وب‌سایت فرانسوی nowhereelse.fr منتشر شده که به طور کلی گلکسی نوت 7 سامسونگ را از زوایای مختلفی نمایان کرده است.

از نام گوشی گرفته تا مشخصه‌های فنی آن، تاکنون راز و رمزهای زیادی پیرامون سری بعدی گلکسی نوت سامسونگ شکل گرفته است؛‌ گفته شده سامسونگ برای اینکه نام گلکسی نوت با پرچم‌دار سری اس همخوانی داشته باشد، نام گلکسی نوت 7 را برای این فبلت در نظر گرفته و از گلکسی نوت 6 صرف نظر کرده است. البته تنها علت تغییر نام گلکسی نوت 7 این نبوده چراکه گفته می‌شود سامسونگ از این موضوع که کاربران فکر می‌کنند سری نوت، یک نسل از سری اس عقب‌تر بوده نگران است.

اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش این فبلت هم یکی دیگر از شایعاتی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد. اکثر شایعات حاکی از این موضوع بودند که نمایشگر گلکسی نوت 7 نهایتا 5.7 و یا 5.8 اینچ خواهد بود و رزولوشنی 1440 در 2560 در اینچ خواهد داشت؛ اما وب‌سایت گمرک کشور هند لیستی را منتشر کرد که در آن لیست، اندازه‌ی 6 اینچی نمایشگر گلکسی نوت 7 جلب توجه بسیاری کرد. البته نمایشگر این موضوع تنها محفل بحث و گفتگو پیرامون وب‌سایت‌ها نبوده و حافظه‌ی رم گلکسی نوت 7 هم همچنان مورد بحث است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی نوت 7 را به 6 گیگابایت رم مجهز کند اما بنچمارک‌های منتشر شده نشان داده‌اند که این فبلت قدرت‌مند ممکن است تنها 4 گیگابایت رم را به کاربران خود ارائه کند.

تصاویری که امروز منتشر شدند هم نشان داده‌ که سامسونگ ممکن است تنها نسخه‌ی خمیده‌ی گلکسی نوت 7 را عرضه کند و دیگر خبری از نسخه‌های عادی سری نوت نخواهد بود. در این خصوص نیز شایعاتی در گذشته منتشر شده بودند اما تصاویری که امروز منتشر شده تاحدودی شایعات قبلی را تایید کرده و باعث نگرانی برخی از کاربران شده‌اند.

درهرحال، تا معرفی رسمی گلکسی نوت 7 چند هفته بیشتر باقی نمانده و می‌توان خیلی زود به پاسخ سوال‌های مطرح شده پیرامون این فبلت دست یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال