تصاویری از Fitbit Charge 2 و Fitbit Flex 2 انتشار یافت

به تازگی تصاویری از دو دستبند هوشمند سلامتی فیت بیت با نام‌های Charge 2 و Flex 2 فاش شد که ظاهر این دو محصول را نمایش می‌دهد. این دو دستبند هوشمند را باید نسل جدید محصولات موفق پیشین فیت‌بیت خواند که با استقبال خوبی روبرو شده‌ بودند. تصاویری از نسل‌ جدید دستبندهای هوشمند سلامتی فیت‌بیت فاش […]

به تازگی تصاویری از دو دستبند هوشمند سلامتی فیت بیت با نام‌های Charge 2 و Flex 2 فاش شد که ظاهر این دو محصول را نمایش می‌دهد. این دو دستبند هوشمند را باید نسل جدید محصولات موفق پیشین فیت‌بیت خواند که با استقبال خوبی روبرو شده‌ بودند. تصاویری از نسل‌ جدید دستبندهای هوشمند سلامتی فیت‌بیت فاش شده که جزئیات ظاهری این محصولات را نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات ارائه شده، این دو دستبند هوشمند Flex 2 و Charge 2 نام دارند که در ادامه‌ی نسل موفق پیشین این محصولات راهی بازار خواهند شد. نسل جدید محصولات فیت‌بیت در رنگ‌های مختلف راهی بازار خواهند شد تا کاربران بتوانند گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنند. هر دو دستبند هوشمند جدید از طراحی Alta با لبه‌های پخ الهام گرفته‌اند. در حقیقت می‌توان Charge 2 را نسخه‌‌‌ پهن‌تری از دستبند هوشمند سلامتی آلتا خواند، اگرچه فرم بند این دستبند هوشمند سلامتی همچنان رگه‌هایی از نسل پیشین Charge را به همراه دارد. از جمله‌ تغییرات دیگر Charge 2 را باید در سنسور ضربان سنج PurePulse 2 خواند که می‌تواند بصورت ممتد ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند. پیش از این نسخه‌ی اصلی Charge فاقد سنسور بوده و نسخه‌ای تحت عنوان Charge HR با سنسور ضربان سنج راهی بازار شده بود، حال آنکه به نظر می‌رسد فیت‌بیت این دو نسخه را با هم ادغام کرده است.

در مورد فلکس ۲ نیز باید به این مورد اشاره کرد که این دستبند از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی شده است. در واقع نسل جدید فلکس زیباتر شده است. این دستبند هوشمند سلامتی فاقد نمایشگر است و باید اطلاعات ورزشی را با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته روی گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد. اطلاعات فاش شده همراه تصاویر گویای این موضوع است که دستبند‌های سلامتی جدید فیت‌بیت را می‌توان در زمان شنا نیز مورد استفاده قرار داد. اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ این دستبندهای هوشمند سلامتی ارائه نشده است. فیت‌بیت در زمان ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود اعلام کرد که دو محصول جدید را راهی بازار خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال